• Anonym (Hopplös:))

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Detta är tråden för oss som är ute i nätdejtingdjungeln och vill ventilera tankar och känslor med varandra.
    Här kan vi ställa frågor, lyfta upp funderingar, skratta, bli förbannad och kanske gråta en skvätt i nödfall

Kanske en presentation? Hade varit kul att veta vilka ni andra är

Jag: 30 år, inga barn. Bor i Malmö, varit singel i ca 1 år

Kom igen! Gör mig sällskap!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-31 00:05
    Lite hjälp på traven

EK = E-kontakt
    HP = Happypancake
    SD = Spraydate (iaf för mig)
    MP = Mötesplatsen
    SMW= ShakeMyWorld

Har säkert glömt nån men då får ni hojta till

• Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
  • Glädje58

Jag är så himla trött och besviken på nätdejting, det händer ju fan inte ett jäkla dugg. Det värsta är att när jag skaffade ett konto till, bara för att kunna snoka lite grann mer anonymt, så fick jag mejl från flera stycken. Den profilen jag skapade var en riktig tölp med taskig kvinnosyn. Ja ja, världen är bra konstig. 

Jag kommer träffa en kvinna irl, det vet jag... 

• Flashbulb

Vad tycker ni om användare som inte har någon presentation? För mig känns inte sådana personer som seriösa, utan hoppas utseendet leder dem fram till någon.

Flashbulb skrev 2011-09-17 16:45:47 följande:
    Vad tycker ni om användare som inte har någon presentation? För mig känns inte sådana personer som seriösa, utan hoppas utseendet leder dem fram till någon.
    Har de foto men ingen text så dömer jag snabbt med tanken "De tror att de är så jäkla snygga att det räcker med foto"
    Har de presentation utan foto så tänker jag "Hur ful är du?"
    Har de varken foto eller presentation så tänker jag att de inte ens kan ta sig tid att ordna det, då har de nog inte tid med mig Eller att de mest bara snokar runt.

Japp, jag dömer tydligen snabbt..
    Anonym (HP) skrev 2011-09-17 09:45:24 följande:
    Nu börjar jag bli lite nervös för andra dejten idag, vi ska ses vid 16-17 så det är några timmar kvar. Han var på en fest igår och kom hem vid 2 på natten och skickade ett sms där det stod att han saknade mig och tycker om mig jättemycket och längtar tills vi ses idag. Måste fixa lite i lägenheten tills han ska komma, bädda rent i sängen
    Låter härligt! Lycka till ikväll!
  • Anonym (Snygg o lat ; ))
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-09-17 17:05:01 följande:
    Har de foto men ingen text så dömer jag snabbt med tanken "De tror att de är så jäkla snygga att det räcker med foto"
    Har de varken foto eller presentation så tänker jag att de inte ens kan ta sig tid att ordna det, då har de nog inte tid med mig Eller att de mest bara snokar runt.

Jag tog ett foto och va latFlört. Jag fick så många svar så jag fick ta väck fotot. Detta varade i 2 dygn. Jag har ännu ingen presentation för jag orkar inte skriva något fiffigt. Hittar jag något intressant så visar jag fotot för vederbörande.
    Anonym (Snygg o lat ; )) skrev 2011-09-17 17:17:41 följande:
    Jag tog ett foto och va latFlört. Jag fick så många svar så jag fick ta väck fotot. Detta varade i 2 dygn. Jag har ännu ingen presentation för jag orkar inte skriva något fiffigt. Hittar jag något intressant så visar jag fotot för vederbörande.
    Haha...som sagt..
    I rest my case
  • Glädje58

Jag mejlade några stycken som inte hade foto alls. Kunde vara spännande att prova. Givetvis så har jag inte fått några svar...

• mikipiki
    Glädje58 skrev 2011-09-17 14:44:22 följande:
    Jag är så himla trött och besviken på nätdejting, det händer ju fan inte ett jäkla dugg. Det värsta är att när jag skaffade ett konto till, bara för att kunna snoka lite grann mer anonymt, så fick jag mejl från flera stycken. Den profilen jag skapade var en riktig tölp med taskig kvinnosyn. Ja ja, världen är bra konstig. 

Jag kommer träffa en kvinna irl, det vet jag... 
    Jag måste bara skriva att jag alltid har trott att du är en tjej när jag sett dig skriva i andra trådar Drömmer Tänk så lite man vet.

Jag börjar undra om det är något med mig som skrämmer bort killar, för jag tycker jag är skitsnygg på bilden som ligger uppe, haha och min presentation är helt okej.. Det känns som att många letar efter tjejer utan barn, i alla fall när de söker någon i min ålder (20).

Nej, säger som Glädje58, jag är helt säker på att jag kommer träffa en kille irl och inte via nätdejting Flört
  • mikipiki
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-09-17 17:05:01 följande:

• Bellis797

Hoppas alla har en underbar kväll, ska ut o ta några glas vin med en tjejkompis och bara chilla.. Var så nära och vara hemma ikväll men ibland får man sparka sig själv därbak.

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!