• Anonym (Hopplös:))

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Detta är tråden för oss som är ute i nätdejtingdjungeln och vill ventilera tankar och känslor med varandra.
    Här kan vi ställa frågor, lyfta upp funderingar, skratta, bli förbannad och kanske gråta en skvätt i nödfall

Kanske en presentation? Hade varit kul att veta vilka ni andra är

Jag: 30 år, inga barn. Bor i Malmö, varit singel i ca 1 år

Kom igen! Gör mig sällskap!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-31 00:05
    Lite hjälp på traven

EK = E-kontakt
    HP = Happypancake
    SD = Spraydate (iaf för mig)
    MP = Mötesplatsen
    SMW= ShakeMyWorld

Har säkert glömt nån men då får ni hojta till

• Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
  • Glädje58
    mikipiki skrev 2011-09-17 18:13:26 följande:
    Det känns som att många letar efter tjejer utan barn, i alla fall när de söker någon i min ålder (20).
    Det fungerar nog som en bra filtrering, det där med att ha barn. Det gallrar bort en del oseriösa pojkar.
    Jag måste bara skriva att jag alltid har trott att du är en tjej när jag sett dig skriva i andra trådar Drömmer Tänk så lite man vet.
    Jag har fått höra det många gånger, även att jag är omanlig och nu även bögig.  Skrattande  Det gäller att inte ligga på latsidan om jag ska upprätthålla den bilden  Glad
  • mikipiki
    Glädje58 skrev 2011-09-17 19:12:11 följande:
    Det fungerar nog som en bra filtrering, det där med att ha barn. Det gallrar bort en del oseriösa pojkar.
    Jag måste bara skriva att jag alltid har trott att du är en tjej när jag sett dig skriva i andra trådar Drömmer Tänk så lite man vet.
    Jag har fått höra det många gånger, även att jag är omanlig och nu även bögig.  Skrattande  Det gäller att inte ligga på latsidan om jag ska upprätthålla den bilden  Glad
    Just nu känns det som att det gallrar bort alla dock Flört

Haha, det kan jag tänka mig Drömmer
  • Glädje58
    mikipiki skrev 2011-09-17 19:14:45 följande:
    Just nu känns det som att det gallrar bort alla dock Flört
    Då är det som så att det är fel personer som är ute just nu.

Hur gammalt är barnet?
  • mikipiki
    Glädje58 skrev 2011-09-17 19:16:56 följande:
    Då är det som så att det är fel personer som är ute just nu.

Hur gammalt är barnet?
    Han är tre Glad

Har ju dock skrivit i min presentation att oseriösa personer bör hålla sig borta så får väl skylla mig själv lite kanske Flört Man kanske inte ska informera om att man har vissa men på kroppen efter gravidteten heller Drömmer
  • Glädje58

Men du är väl inte intresserad av oseriösa, eller är du?  Killar i din ålder blir väl förskräckta och förvånade när de hör talas om men efter en förlossning, kan jag tänka mig...

Tre år, det är väl en härlig trotsålder :)

• mikipiki
    Glädje58 skrev 2011-09-17 19:23:55 följande:
    Men du är väl inte intresserad av oseriösa, eller är du?  Killar i din ålder blir väl förskräckta och förvånade när de hör talas om men efter en förlossning, kan jag tänka mig...

Tre år, det är väl en härlig trotsålder :)
    Nej, vill gärna träffa någon som är lite "äldre" så skriver mest till såna som är runt 30 för att dom oftast har lite mildare syn på sånt där. Haha, ja antagligen, men det känns ändå nödvändigt att ha med liksom, så behöver jag inte ge någon falska förhoppningar Glad Haha och det vill jag inte påstå, hur det kan få plats så mycket egen vilja i en sån liten människa är obegripligt emellanåt haha Drömmer
  • Glädje58
    mikipiki skrev 2011-09-17 19:51:58 följande:
    Haha och det vill jag inte påstå, hur det kan få plats så mycket egen vilja i en sån liten människa är obegripligt emellanåt haha Drömmer

Jag är själv barnvakt ibland med en kille på snart tre år. Det är en maktkamp ibland Glad
  • mikipiki
    Glädje58 skrev 2011-09-17 20:32:51 följande:
    Jag är själv barnvakt ibland med en kille på snart tre år. Det är en maktkamp ibland Glad
    Ja, verkligen Glad
  • Anonym (Singeln)
    Glädje58 skrev 2011-09-17 14:30:37 följande:
    Älskar du ja-sägare Skrattande ...

... eller är det så att vi, som oftast, blir så osäkra på våra egna känslor när det gäller kärleken?
    Egentligen älskar jag motstånd, någon som utmanar mig lite

Självklart blir jag osäker, det tror jag vi alla blir. Sen är jag tyvärr i perioder en sådan som blir ännu mer intresserad när jag inte får lika mycket uppmärksamhet tillbaka. Blir lite sådär "nu ska du allt få se vad du går miste om". Ungefär..
  • Anonym (singelmamma)

Godmorgon....

Nu har jag fått veta att killen jag tog till mitt hjärta i våras....är bara en enda stor röra....

Han slog undan fötterna på mig....fick mig att bli tokkär....sa så mkt, vi hade tät kontakt....mådde så bra med honom.

Så började jag misstänka att saker inte stämde. Vid ett tillfälle pratade jag med hans ex, fick en del bekräftat. När jag ställde honom mot väggen....då satt han bara och tänkte på taket han skulle byta dagen efter.

Han har en viss förmåga att gå upp i rök, sluta svara och höra av sig.

Nu ville jag lämna hans saker, fick mailat hans syster....fick tillbaka från henne att han är sjuk. Att han ofta försvinner.....att jag ska glömma och gå vidare....

Tufft....vet att han är på MP....måtte bara nästa tjej genomskåda honom snabbare.....

Hoppas ni har det bra och att lördagsdejterna gick kanon!!                  

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!