• Anonym (Hopplös:))

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Detta är tråden för oss som är ute i nätdejtingdjungeln och vill ventilera tankar och känslor med varandra.
    Här kan vi ställa frågor, lyfta upp funderingar, skratta, bli förbannad och kanske gråta en skvätt i nödfall

Kanske en presentation? Hade varit kul att veta vilka ni andra är

Jag: 30 år, inga barn. Bor i Malmö, varit singel i ca 1 år

Kom igen! Gör mig sällskap!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-31 00:05
    Lite hjälp på traven

EK = E-kontakt
    HP = Happypancake
    SD = Spraydate (iaf för mig)
    MP = Mötesplatsen
    SMW= ShakeMyWorld

Har säkert glömt nån men då får ni hojta till

• Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
  • Anonym (Singeln)
    Glädje58 skrev 2011-09-16 11:31:09 följande:
    Hur mycket chans ger du dem då? Är det tillräckligt så de hinner få visa vad de vill. Eller borde de få lite mer tid på sig?
    Jag ger dom definitivt en fair chans! Fick svar på smset idag faktiskt med en ursäkt, men inget svar tillbaks sen när jag hörde av mig igen. Jag går nog mycket efter mig själv, är jag intresserad så visar jag det på en gång. Ville ju väldigt gärna träffa killen igen men jag har inte direkt fått några sådana vibbar tillbaks på det smset han skickade. Tystnaden säger väl kanske mest av allt egentligen
  • Anonym (Singeln)
    Anonym (HP) skrev 2011-09-16 16:53:10 följande:
    Det känns lite pirrigt inför imorgon nu, vi hade en så underbar första dejt igår och har skickat sms hela dagen idag och det känns hur bra som helst. Han är faktiskt väldigt gullig och omtänksam och igår höll vi varandra i handen på promenaden och kramades och kysstes under hela resan hem till honom. 

Blir bara lite rädd för att det är för bra för att vara sant....   
    Vad roligt för er/dig! Klart att det här kommer att gå bra
  • Glädje58
    Anonym (Singeln) skrev 2011-09-16 18:29:55 följande:
     Tystnaden säger väl kanske mest av allt egentligen

Så tror jag också, tyvärr...
    Bellis797 skrev 2011-09-16 15:40:15 följande:
    Något som kan vara lite kul är om det är fler från Malmö, tjejer och singlar här i detta formet som är ungerfär i samma ålder som kanske har vart på dejt med samma kille...
    Kom och tänka på det när jag satt o läste de senaste inläggen..
    Kanske inte schysst att hänga ut honom här men jag blir väldigt nyfiken på vem det är Jag har ju dejtat en hel del Malmö-killar
    mikipiki skrev 2011-09-16 16:17:24 följande:
    Är så ny på detta, blev medlem på HP igår och har redan blivit bombaderad av en massa killar. Har pratat med en som jag tycker känns vettig, han verkar dock inte gilla mig nåt speciellt.. Hur vågar man gå på date? Haha, jag känner mig så nervös av att bara tänka på det, och då har ingen ens frågat mig. Jag har alltid träffat killar genom kompisar innan så det har blivit mer "naturligt" Glad
    Välkommen in i djungeln!

Jag vet inte hur man vågar, man bara gör det. Första gången/gångerna kan det kännas lite konstigt men när man är veteran som jag så gör man det bara
  • Bellis797

Haha som att skriva en lista liksom:) vilket åldersspann går du efter?
    Jag har irriterat mig klart på den sk vännen o han missar min vänskap helt enkelt.

• mikipiki
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-09-16 20:31:48 följande:
    Välkommen in i djungeln!

Jag vet inte hur man vågar, man bara gör det. Första gången/gångerna kan det kännas lite konstigt men när man är veteran som jag så gör man det bara
    Tackar Glad Känner mig ändå helt lost och jag tror jag övertolkar allting som skrivs till mig också. Killen som jag kände att jag klickade med har inte hört av sig nu på rätt många timmar, men han har varit inloggad. Möh, han som verkade så omtänksam o fin...
    Bellis797 skrev 2011-09-16 20:47:44 följande:
    Haha som att skriva en lista liksom:) vilket åldersspann går du efter?
    Jag har irriterat mig klart på den sk vännen o han missar min vänskap helt enkelt.
    Jag har mailat dig
  • Anonym (Singeln)
    Glädje58 skrev 2011-09-16 19:47:00 följande:
    Så tror jag också, tyvärr...
    Konstigt nog känns det rätt "skönt" att få det bekräftat av någon annan också. Jaja, inte mycket att göra åt!
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!