• Anonym (Hopplös:))

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Detta är tråden för oss som är ute i nätdejtingdjungeln och vill ventilera tankar och känslor med varandra.
    Här kan vi ställa frågor, lyfta upp funderingar, skratta, bli förbannad och kanske gråta en skvätt i nödfall

Kanske en presentation? Hade varit kul att veta vilka ni andra är

Jag: 30 år, inga barn. Bor i Malmö, varit singel i ca 1 år

Kom igen! Gör mig sällskap!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-31 00:05
    Lite hjälp på traven

EK = E-kontakt
    HP = Happypancake
    SD = Spraydate (iaf för mig)
    MP = Mötesplatsen
    SMW= ShakeMyWorld

Har säkert glömt nån men då får ni hojta till

• Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
  • Anonym (ny)

Jag vill bli kär! Men när man varit tillsammans ned någon i många år som man var tokkär i och gjorde allt för så är det svårt att förstå hur man ska bli lika kär igen men man hoppas ju!

• Anonym (HP)

Min dejt igår gick bra, vi gick först på en promenad runt i mitt bostadsområde och eftersom jag jobbar som förskollärare har jag många barn som grannar vilket såklart resulterade i att vi sprang på 6 st barn med föräldrar.
    En mamma stannade jag lite och pratade med och hon sa "och det här är pojkvännen förstår jag?", då blev det lite pinsamt och vi såg på varandra och skrattade lite och sa att vi inte vet det än =)

När vi kom hem så satte vi oss i soffan och såg på beck-filmen hämdens pris men vi hann bara till det att poliserna blev skjutna, sen hamnade vi i sängen istället och hade sex istället och det var mysigt. Sen gick vi och handlade sushi som vi åt hemma.

Ska träffas idag igen hemma hos honom så det ska bli trevligt =)  

• Anonym (Hopplös:))
    Anonym (HP) skrev 2011-09-18 11:19:41 följande:
    Min dejt igår gick bra, vi gick först på en promenad runt i mitt bostadsområde och eftersom jag jobbar som förskollärare har jag många barn som grannar vilket såklart resulterade i att vi sprang på 6 st barn med föräldrar.
    En mamma stannade jag lite och pratade med och hon sa "och det här är pojkvännen förstår jag?", då blev det lite pinsamt och vi såg på varandra och skrattade lite och sa att vi inte vet det än =)

När vi kom hem så satte vi oss i soffan och såg på beck-filmen hämdens pris men vi hann bara till det att poliserna blev skjutna, sen hamnade vi i sängen istället och hade sex istället och det var mysigt. Sen gick vi och handlade sushi som vi åt hemma.

Såååå mysigt!
    Jag vill också kolla en dålig film (avskyr BECK-filmerna) och hamna i säng istället
  • Anonym (HP)
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-09-18 12:12:07 följande:
    Såååå mysigt!
    Jag vill också kolla en dålig film (avskyr BECK-filmerna) och hamna i säng istället

Jo det var mysigt, måste säga att jag känner mig ovanligt avslappnad med honom, både i och utanför sängen Ska snart börja röra på mig för att åka till honom =)
  • Anonym (ny)
    Anonym (HP) skrev 2011-09-18 12:32:43 följande:
    Jo det var mysigt, måste säga att jag känner mig ovanligt avslappnad med honom, både i och utanför sängen Ska snart börja röra på mig för att åka till honom =)
    var det er första dejt??
  • Anonym (HP)
    Anonym (ny) skrev 2011-09-18 12:46:39 följande:
    var det er första dejt??

Nej det var vår andra  dejt, vi träffades för  första gången i torsdags, idag är vår tredje dejt.
  • Anonym (ny)
    Anonym (HP) skrev 2011-09-18 12:52:45 följande:
    Nej det var vår andra  dejt, vi träffades för  första gången i torsdags, idag är vår tredje dejt.
    aha snabba ryck! hoppas det går bra ikväll!
  • lillangel
    Anonym (HP) skrev 2011-09-18 11:19:41 följande:

men hur fan vågar man ta hem en främmande människa då? fattar inteFörvånad
  • Anonym (HP)
    lillangel skrev 2011-09-18 15:13:43 följande:

Brukar egentligen inte göra så men det kändes så bra och naturligt med honom. Vi träffades första gången inne i stan och gick en promenad, svårt att förklara känslan men det kändes rätt bara. Idag var vi hemma hos honom och såg en film tillsammans och pratade lite med hans kompisar, tog en promenad och åt pizza och hade det väldigt  trevligt. Vi ska ses igen senare i veckan eller till helgen som kommer, beror lite på hur vi jobbar.
  • giftgrodan
    lillangel skrev 2011-09-18 15:13:43 följande:
    jag kan förstå din fråga, men det är lite konstigt att den bara ställs om folk man träffar på internet och inte folk som går hem med någon random från krogen och har sex.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!