• takida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Niklas2k skrev 2012-06-17 22:41:29 följande:
    Till och med dagen ungen fyller 8 är det som gäller eller till och med avslutningsdagen för 1a klass.

Min dotter har börjat tvåan när hon fyller 8 i år så dagarna finns kvar tills dess.. om jag nu hade några.
    Jag har tydligen lite dagar kvar så kanske dags att ta ut dem innan de försvinner.
  • takida
    Vanilla ice queen skrev 2012-06-17 22:51:03 följande:
    Fy börjar bli förkyld och har en sådan där deppdag. Jag är oftast glad och uppåt men i dag är självkänslan och självförtroendet nere vid tårna och jag har lust att bara gå och dra något gammalt över mig BläääKräks
    Men vännen varför har du en sådan dag, nåt särskilt som hänt?
  • takida
    målar havet blått skrev 2012-06-17 22:45:26 följande:
    Hörni .puss ...nu går ja å lägger mig.........zzz  zzz  zzz z   This was a ruff Weekend..
    Sov så gottGlad
  • takida
    Vanilla ice queen skrev 2012-06-17 23:13:46 följande:
    Mjä bara allmänt deppig. Känns väldigt hopplöst allt ibland bara och då känns det ensamt och man blir påmind om att man är ensam osv. Dålig kedjereaktion...
    Känner igen tankemönstretRynkar på näsan och alla har vi deppiga dåliga dagar. Men det blir bättre!
  • takida
    Vanilla ice queen skrev 2012-06-17 23:17:18 följande:
    Jo det blir ju det tack och lov
    Men tänkt vad skönt det vore att slippa de dåliga tankarna om vad man inte har och istället enbart fokusera på det som faktiskt är bra, tänkte att jag ska börja jobba på det men inte klurat ut riktigt hur än bara.. 
  • takida
    Vanilla ice queen skrev 2012-06-17 23:39:15 följande:
    Smart! Låter som en vettig ide. Fan nu fick jag sms av februarikillen, han strular så jäkla mycket och vi lyckas ha grava komunikationsproblem på små enkla normala saker. Det bådar ju inte så gott känner jag.
    Ja kommunikationen är ju en viktig bit, men det blir säkert bättre bara ni kommer över den där tröskeln nån gångGlad
    Du har inbox by the way!
  • takida

Det sägs ju att alla borde ha en psykolog och gå dit i förebyggande syfte innan man är under isen så att säga. Och jag har faktiskt börjat tänka tanken, vette tusan om det passar mig men har en vän som börjat gå som bara är så nöjd. Hon får både insikt och redskap om varför hon gör på vissa sätt och hur hon ska tackla det. Synd att det är så satans dyrt bara.. 

• takida
    målar havet blått skrev 2012-06-18 10:36:48 följande:
    God morgon på er, hoppas du Vanilla mår bättre idag. De är så tråkiga de där deppdagarna..Jag försöker tänka att det är just de dagarna som utvecklar oss och faktiskt har ngt positivt i sig...Ju sämre man mår,ju bättre kommer man må...{#emotions_dlg.flower}

Hm..
    Sant, man måste ha dåliga dagar för att värdesätta de bra
  • takida
    målar havet blått skrev 2012-06-18 20:25:49 följande:
    Ska åka en vecka upp till ma och pa...sen vill jag till Estocolmo en snabbis,sen till västkusten,om ngn kan härbärga mig Cool. Sen skulle jag vilja åka på en sommar kryssning oxå....
    Värst vad mycket planer du har i sommar, härligtGlad
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!