• takida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Madida skrev 2012-06-16 11:12:04 följande:
    Du kan få komma och göra mig sällskap på jobbet?
    Hade det bara inte varit så långt så..
  • takida
    Vanilla ice queen skrev 2012-06-16 11:53:45 följande:
    Duktigt Inger hopp! Jag ska ta tag i det nu jag med tänkte jag
    Jag borde haka på..
  • takida
    Ernst Hugo skrev 2012-06-16 19:42:27 följande:
    I all enkelhet? inkl hångel? Flört
    I all enkelhet stämmer bra men var inte i närheten av nåe hångel inte. 
    Vanilla ice queen skrev 2012-06-16 19:49:26 följande:
    Takida: Berätta mer!!!!
    Jag och sonen har varit med goda vänner och hör och häpna: solat och badatGlad sen avslutades dagen i en actionpark med regn. En underbar dag!
  • takida
    lemonina skrev 2012-06-16 21:20:53 följande:
    Värst vad mycket sol du verkar ha hos dig som kan ligga och sola så mycket. Här var det max 20 grader i ca 1 timma eller något.
    Sonen var rastlös här hemma i morse så då sa jag att vi åker hem till min vän så får han bada lite i hennes pool. När vi åkte hemifrån var det ingen sol i sikte alls men sen sken den uppSolig
    Det har nog bara varit 18 grader skulle jag tippa på men det funkar i lä. Så då var det bara att låna en bikini och slänga av sig klädernaGlad
  • takida
    Vanilla ice queen skrev 2012-06-16 21:22:13 följande:
    Takida: låter som en jättemysig dag
    Den var superGlad, dagen avslutades med att jag blev spöad i monopol:)
  • takida
    Cogitationes skrev 2012-06-17 00:14:52 följande:
    adjö med er, hoppas ni hittar vad ni söker. jag har uppenbarligen iget någon tjej vill ha så mitt liv tar slut nu. lycka till. 
    Varför säger du så? 
  • takida
    Niklas2k skrev 2012-06-17 11:59:06 följande:
    Japp. Bra att polisen tog det på allvar också!
    Ja det finns allt hopp om polisen. 
    Bra gjort Vanilla!
  • takida
    Shades skrev 2012-06-17 10:50:41 följande:
    Oj vad mycket dramatik ni lyckas med under natten.

Själv håller jag på att semi-packa och näääästan städa litet eftersom jag kommer få folk hit om någon vecka vilka vill inspektera denna lägenheten. Jag har nämligen (tillsammans med barnen) bestämt att flytta! :)
    Större lägenhet, enplan och dessutom billigare! Passar bra nu när denna lägenheten precis gick upp i hyra plus att jag, som student, troligtvis behöver vartenda öre.
    Både en större och billigare lägenhet låter super ju. 
    Ska du börja plugga till hösten eller pluggar du redan?
  • takida
    Shades skrev 2012-06-17 14:16:51 följande:
    Blir plugg till hösten om jag kommer in men risken att inte koma in är väldigt liten. Tänkte gå från att tjäna bra med stålar som elektriker till att tjäna ganska dåligt som sjuksköterska. Mitt "nya" yrke kommer dock ge mer mening åt mina arbetsdagar :)

Ja lägenheten kommer bli riktigt bra. Båda barnen kommer få varsitt rum som är nästan exakt lika stora så det blir rättvist där med :)
    Viktigare att man trivs och känner att man gör ett meningsfullt arbete än att bara tjäna bra med pengar. Hoppas du kommer in nu dåGlad
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!