Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
Med tanke på din smileys så säger jag GRATTIS

Du gjorde en paus från oss Madida, Vi märkte det, men vi gav inte upp om dig. Pauser är bra... 
Kom tillbaka till verkligheten nu. Försök lösa saker och ting...
Vilken nätdejtingtråd ha, ha...

Hejsan allihopa 
Nu är jag tillbaka på jobbet efter en väldigt trevlig helg med min vän och hennes son.
Vi har pratat om det hur många gånger som helst, att nu ska vi börja laga mat ihop när vi umgås. Dels är det trevligt och dels har man koll på maten. Så hon hade köpt lax som vi skulle tillaga på fredagen. Vad blev resultatet? Jo, senare under natten ligger jag vaken i sängen när hon plötsligt vaknar och med bestämda kliv gå ut till toaletten och spyr. Och spyr och spyr... Några timmar senare utspelas samma sak igen, fast nu har hon en hink med sig tillbaka och förklarar att hon inte tänker springa upp fler gånger. Nu är det direktleverans från sängkanten. Och fler leveranser kom det...
Hur gick det sen med maten under helgen? Jo, vi köpte med oss eller åt ute som vanligt. Alla mådde bra 
Ser nu fram emot min tredje dejt sen i somras. Det kommer troligtvis att utspela sig om två veckor. Spännande...
Sen vill jag passa på att önska alla nya som har tillkommit sen jag var här senast, varmt välkomna 
Vad många nya som har kommit, är det våren som är boven bakom det här?