Inlägg från: Glädje58 |Visa alla inlägg
  • Glädje58

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Legacy skrev 2012-04-01 22:55:11 följande:
    Vi får väl se om ett par veckor, eller redan imorgon då 1a april är över och ni inser att det är allvar var är mina grattis

Glädje58 skrev 2012-04-01 22:34:05 följande:

Med tanke på din smileys så säger jag GRATTIS  Gravid  {#emotions_dlg.flower}
  • Glädje58
    takida skrev 2012-04-01 23:11:32 följande:
    Fasiken vad jag avskyr när tankarna börjar snurra, blää

Då ska du prata eller skriva istället, det hjälper
  • Glädje58
    Madida skrev 2012-04-01 23:34:11 följande:

... för då kan det hända att dom ger upp om mig och försvinner innan jag pausat klart. Så dom ska inte ens hinna märka att jag är borta.
    Tror du det går att lösa? Och vill du följa med på pausen isf?     

Du gjorde en paus från oss Madida, Vi märkte det, men vi gav inte upp om dig. Pauser är bra... Solig

Kom tillbaka till verkligheten nu. Försök lösa saker och ting...

• Glädje58
    Madida skrev 2012-04-02 00:32:33 följande:

Ja men ni är inte förälskade i mig eller har nån sån typ av relation till mig
    Jag fattar att mina vänner och min familj skulle finnas kvar, men det är inte dom jag tänker på. 

Vi har en vänskaplig relation tycker jag, vi som är i tråden. En del av oss har även träffats. Så en typ av relation är det, men givetvis inte en kärleksrelation.

Vem tänker du på?
  • Glädje58
    Madida skrev 2012-04-01 23:34:11 följande:

...Men under den tiden så måste tiden stå stilla, alltså livet får inte gå vidare för andra människor för då kan det hända att dom ger upp om mig och försvinner innan jag pausat klart...
    Vill du använda tiden för att fundera eller är det så att du vill träffa en annan under tiden?
  • Glädje58
    Madida skrev 2012-04-02 08:52:12 följande:
     Jag vill fundera. Och det gäller inte bara män utan öht, vill fundera över livet
    Ja, fundera behöver man göra då och då. Gärna tillsammans med någon, för sitta ensam är inte så kreativt. Jag och vi i tråden finns här för dig om du vill fundera högt  Solig
  • Glädje58
    Anonym (cocacola) skrev 2012-04-02 08:50:09 följande:
    Kul att ingen frågar om min dejt Skrattande Vilken nätdejtingtråd ha, ha...

Hur om helst blir det premiärdejt ikväll för denna relativt nyblivna singel.  Känns rätt lovande faktiskt men vi får väl se hur det går. Drömmer

Går det åt skogen så råkade jag faktikt få en annan dejtförfrågan i morse, tror iofs betydligt mer på dagens men det kändes ju inte helt fel heller ha, ha...   Glad

Ha en underbart bra dag allihop! Solig 
    Det är så många som dejtar så det blir svårt för mig att komma ihåg att fråga. Hoppas du får det trevligt i kväll. Ska ni gå ut och äta?
  • Glädje58
    Night sky skrev 2012-04-02 12:41:26 följande:
    ...Det är iallafall inte jag som anklagar dig för fusk... men jag tänker redan innan du hinner göra det "outa" mig själv som en quitter!...
    Remember, we are no quitters, we are losers  Glad
  • Glädje58

Hejsan allihopa  Glad

Nu är jag tillbaka på jobbet efter en väldigt trevlig helg med min vän och hennes son.

Vi har pratat om det hur många gånger som helst, att nu ska vi börja laga mat ihop när vi umgås. Dels är det trevligt och dels har man koll på maten. Så hon hade köpt lax som vi skulle tillaga på fredagen. Vad blev resultatet? Jo, senare under natten ligger jag vaken i sängen när hon plötsligt vaknar och med bestämda kliv gå ut till toaletten och spyr. Och spyr och spyr... Några timmar senare utspelas samma sak igen, fast nu har hon en hink med sig tillbaka och förklarar att hon inte tänker springa upp fler gånger. Nu är det direktleverans från sängkanten. Och fler leveranser kom det...

Hur gick det sen med maten under helgen? Jo, vi köpte med oss eller åt ute som vanligt. Alla mådde bra Glad

Ser nu fram emot min tredje dejt sen i somras. Det kommer troligtvis att utspela sig om två veckor. Spännande...

• Glädje58

Sen vill jag passa på att önska alla nya som har tillkommit sen jag var här senast, varmt välkomna Solig

Vad många nya som har kommit, är det våren som är boven bakom det här?

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!