Inlägg från: Glädje58 |Visa alla inlägg
  • Glädje58

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Legacy skrev 2012-03-19 16:54:19 följande:
    Någon av er som känner till en bra tatuerare i eller kring göteborg?
    För helvete Legacy, det är för tidigt att tatuera in hans namn på din arm 
  • Glädje58
    Smecker skrev 2012-03-19 17:05:35 följande:
    En fundering bara. Varför skall hon leta efter gemensamma nämnare hos killarna?
    Det kanske finns något hos dem som hon attraheras av, men det är helt fel för henne
  • Glädje58
    Smecker skrev 2012-03-19 17:18:25 följande:
    Ok, då är jag med. Grunden kvarstår, den enda konstanten i ekvationen är hon.
    Precis, och det skulle kunna vara hennes syn på vilken typ av kille hon tror passar bäst. Så det faller ju tillbaka till henne. Men verkan av hennes väl syns kanske på killarna. Behöver inte vara något synligt, det kan vara ett beteende också.
  • Glädje58
    Vanilla ice queen skrev 2012-03-19 17:45:15 följande:
    Hahaha summa sumarum jag borde gå i terapi;) Nädå, den enda sak jag kan tänka på att jag gör fel är att jag är för försiktig i början och avvaktar och analyserar och sen när jag är klar med det så har jag fått en "vanilla-stämpel" och de drar.
    Men hur många gånger brukar ni träffas innan de bryter?
  • Glädje58
    Vanilla ice queen skrev 2012-03-19 17:45:15 följande:
    ... jag är för försiktig i början och avvaktar och analyserar och sen när jag är klar med det så har jag fått en "vanilla-stämpel" och de drar.
    Vanilla ice queen skrev 2012-03-19 17:55:18 följande:
    Glädje: 1-2ggr
    Då är frågan hur försiktig du är på första dejten, eller de första två dejterna. Är det så att killarna får känslan av att du troligtvis inte är intresserad av dem och för att slippa bli dumpade så tackar de för sig?
  • Glädje58
    Vanilla ice queen skrev 2012-03-19 18:01:20 följande:
    Glädje: hmm ja kanske ska berätta för dem att jag kan vara lite blyg i början men tänkte att det märks nog ändå att jag är.
    Det kan ju faktiskt uppfattas som ointresse från din sida. Jag vet inte, jag har inte dejtat dig. 

Att du beter dig som du gör har givetvis en anledning. Frågan om det är något som har bränt dig som gör att du inte vågar öppna dig mer för en ny människa. Det kan vara ett beteende som du har med dig sen du var liten flicka. Det kan finnas flera orsaker.

Det viktiga är att du är uppmärksam på att ditt beteende eventuellt kan skrämma bort killar.

Tänker du redan på första dejten att det kommer nog att rinna ut i sanden? 
  • Glädje58

Fan vad jag mår bra nu för tiden. Vem behöver någon när man mår så bra med sig själv  Glad

Puss och kram Glädje, jag älskar dig Hjärta

• Glädje58
    FjärilVingad73 skrev 2012-03-20 15:44:04 följande:
    Låter härligt att du får må så!!! Det är du värd! Solig
    Ja jag vet Solig
  • Glädje58

Är kärleken till sig själv den största man kan känna? Eller är det till sina barn, sin partner, sitt jobb... Om man nu bara får välja en, som den absolut största.

• Glädje58
    FjärilVingad73 skrev 2012-03-20 16:28:25 följande:
    För mig är det barnen först... De är mitt liv, finns inget jag inte skulle göra för dem.

Men sen kommer jag, för kan jag inte älska mig själv kan jag inte älska en man heller....
    Så känner jag också Solig

Jag var på utvecklingssamtal i skolan med min yngsta. Andra klass på gymnasiet (ja, jag vet att det är lite B, men vi hade inte råd med första klass). Det var första gången som jag såg fram emot detta möte, för nu har det äntligen vänt. Från att höra i tio år att "Du kan om du bara vill" så blev det nu att han presterar jättebra och ska försöka gå från VG till MVG i de flesta ämnen. I flera ämnen ligger han redan på MVG.

Kul att jag kunde hämta upp min exfru och åka dit tillsammans under trevliga former. Det funkar väldigt bra mellan oss. Även hennes nya man och jag klickar bra. Han säger att våra barn har sån otrolig tur att vi kan uppföra oss, trots att vi är separerade.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!