Inlägg från: Glädje58 |Visa alla inlägg
  • Glädje58

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

bellis79 skrev 2012-03-19 15:56:10 följande:
    Nu är det egotid o tankar med pump o spinning.. skönt o ha träning o ta ut sig på..
    Samma här, iväg till gymmet... Äpple
  • Glädje58
    Vanilla ice queen skrev 2012-03-19 15:57:28 följande:
    Bellis: Tack Har ett träns i så inte helt naturell dock.
    Och det tror du att jag ska förstå vad du menar? Obestämd
  • Glädje58
    Vanilla ice queen skrev 2012-03-19 16:00:24 följande:
    Glädje: Hahaha nää! Det är det som är meningen att killar inte ska fatta Well, det är en rad löshår som ökar på volymen och ger en extra etapp på längden bara
    Snyggt är det Solig

Härlig varm färg du har på bilden, är du en varm person? Flört
  • Glädje58
    Vanilla ice queen skrev 2012-03-19 16:04:12 följande:
    Glädje: Well, varm och varm. Är snart färdig syrra så jag kan iaf spela varm
    Aj aj, inte spela... Flört
  • Glädje58
    Glädje58 skrev 2012-03-19 15:57:20 följande:
    Samma här, iväg till gymmet... Äpple
    Jag tror att jag tar och städar först, sen pappa, sen gymmet och sen långpromenad.
  • Glädje58
    Vanilla ice queen skrev 2012-03-19 16:15:24 följande:
    Blää vad trött jag är på dejtingtjaffset (alltså inte ert..). Jag saknar närhet sjukt mycket just nu. Haha borde finnas hubbotar på riktigt som man kan hyra hem för en kväll Sen börjar man ju undra om man är helt störd som person när det aldrig liksom fungerar eller blir något av med de man träffar.
    Jag skulle inte vilja ha en hobbot hemma i soffan och mysa med.

Nu är du helt fel ute som letar efter fel hos dig Vanilla. Det är inget fel på dig. Däremot kan du köra med ett felaktigt beteende när du letar... 

Vad skulle du hitta för något som är helt stört hos dig? 
  • Glädje58
    Vanilla ice queen skrev 2012-03-19 16:23:45 följande:
    Glädje: Ingen aning! Men något är det ju som inte stämmer. Tycker alla mina vänner hittar trevliga, snygga killar som vill vara med dem. Men jag hittar bara snygga trevliga killar men som inte vill vara med mig. Killarna jag träffat är verkligen inga skitstövlar utan bra killar men jag verkar helt missbedömna att det det finns attraktion för deras intresse svalnar snabbt.
    Då hittar du fel killar med andra ord. Fortfarande är det inget fel på dig. Men de du hittar är antingen intresserade av dig eller så kan det vara att de inte vågar ge det en chans. Många är så idag, men vågar inte ge det chansen att mogna fram. Det ska vara så himla helrätt från första stund.

Är det så att du träffa dem en gång och sen är det "Nej, jag tror inte att vi passar ihop"? 
  • Glädje58
    Legacy skrev 2012-03-19 16:42:55 följande:
    Fast jag är sån, mogna fram näe, det ska finnas något där från början, finns det inte det så är det tyvärr ajöss. Det ska vara himla helrätt även om det är nervöst och skit, där ligger min nivå iallafall. Här duger inget halvdant där saker ska mogna fram! För mig alltså Skrattande  numera! Jag kanske är ung och dum haha
    Självklart ska det finnas något från början, annars hade man ju kunnat ta första bästa och jobba på det i ett halvår för att sen göra en utvärdering.

Men att vänta tills drömprinsen eller tiopoängaren ska dyka upp är ju lite synd, för hur ofta händer det? 
  • Glädje58
    Vanilla ice queen skrev 2012-03-19 16:50:59 följande:
    Glädje: Ja det blir liksom tack och hej.
    Kan du komma på något som är gemensamt med killarna du träffar (förutom du som smecker nämnde)?
  • Glädje58
    Legacy skrev 2012-03-19 16:51:37 följande:
    Ingen är värd mindre än en 10 poängare, om jag väljer en 9a eller en 8a enligt mitt tycke så kommer det ju alltid finnas utrymme för att byta upp sig ffs det blir bara jobbigt! Nej, 10or ska det vara!
    Lätt för dig att säga som har hittat en tiopoängare Glad   Dessutom verkar det som han upplever att det uppstår ljuv musik Flört
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!