Inlägg från: Glädje58 |Visa alla inlägg
  • Glädje58

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Legacy skrev 2012-03-20 17:58:59 följande:
    Fan vad djupa ni är nu då
    Åhh åhh å åhhhh å.... supa knulla festa  Skål
  • Glädje58
    Legacy skrev 2012-03-20 18:08:36 följande:
    Och folk säger att jag är bipolär
    Jag har mest ont av björk och gräspollen
  • Glädje58
    FjärilVingad73 skrev 2012-03-20 18:48:40 följande:
    Supa gillar jag inte, men resten är najs! Oskyldig
    Två av tre är riktigt bra Glad
  • Glädje58
    Glädje58 skrev 2012-03-20 18:02:58 följande:
    ...Jag var på utvecklingssamtal i skolan med min yngsta. Andra klass på gymnasiet (ja, jag vet att det är lite B, men vi hade inte råd med första klass). Det var första gången som jag såg fram emot detta möte, för nu har det äntligen vänt. Från att höra i tio år att "Du kan om du bara vill" så blev det nu att han presterar jättebra och ska försöka gå från VG till MVG i de flesta ämnen. I flera ämnen ligger han redan på MVG.
    Min son fick bara ett klagomål av sin klassföreståndare...

... Klassföreståndaren sa att han får sluta att springa in till flickvännen och ge henne en puss under lektionerna. Det stör... Solig
  • Glädje58
    FjärilVingad73 skrev 2012-03-20 21:39:00 följande:
    Haha, vad gulligt!
    Det är så himla grymt att en kille på 17 vågar visa sin kärlek så öppet. På fb är det väldigt mycket också Solig
  • Glädje58

Är det så att om du rör dig för mycket så kommer cortisonet att vandra vidare med följden att det inte verkar på det skadade stället?

• Glädje58

Med mig är det jättebra Glad

På fredag, lördag och söndag är jag hos min vän (ja, vi är vänner igen. Och det kommer vi alltid att vara) Solig

Sen på söndagen åker jag till mitt ex som jag var ihop med på 80-talet. Där stannar jag över till måndag. Men hon har gjort klart att det bara är vänskap hon är ute efter.

• Glädje58

Testade tidigare för könssjukdomar, the big five. Allt var negativt. Och idag fick jag besked som herpes, även detta var negativt. Funderar på om man ska fortsätta att avhålla sig från sex. Det är ju rätt skönt att vara negativ.

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!