-
Hoppas han får till något varaktigt, för det skulle öppna upp möjligheten att han lägger mer energi och känslor på sitt eget liv och därmed eventuellt lägga mindre fokus på att göra dig ledsen och besviken.Vanilla ice queen skrev 2012-03-23 10:33:10 följande:I morgon har mitt ex två dejter på samma dag
Första gången han dejtar öht. Känns underbart! Håller tummarna för att han träffar Miss right bums så kanske jag får vara ifred från all svartsjuka
Det vore awesome! -
Vad skönt, just nu befinner jag mig i ett läge där jag fullkomligt skiter i om jag kommer vara singel livet ut. Jag bryr mig inte...

-
Lite fakta kring vår tråd. På över en kvarts miljon inlägg så har det inkommit...
(1) Tack
(1) Du är inte ensam
Skönt att tråden är till gagn för några
-
Undrar om jag har fått till en dejt nu?
-
Glädje58 skrev 2012-03-31 19:24:53 följande:Undrar om jag har fått till en dejt nu?
www.familjeliv.se/Forum-9-191/m64207482-10.html Sidan 10 inlägg #97 -
Heidi1 skrev 2012-03-31 19:47:36 följande:Håller tummarna
Tack snälla du
-
Hört i baren..
- Får jag bjuda damen på en whisky?
- Tack men jag avstår, jag känner av det i benen.
- Hur då? Svullnar dom??
- Nej. De går isär... -
Du är bra på visualisera Smecker

Smecker, hur många gånger har du blivit tagen för en kvinna här på fl? -
Jag kommer ihåg att det var en som trodde att du var en kvinna i någon tråd för nån månad sedan. Det berodde dock på din avatar du hade för tillfället. För mig händer det titt som tätt. I dag har det hänt tre gånger... Vad är det för fel på mig?
-
Smecker skrev 2012-03-31 21:26:09 följande:Det händer titt som tätt. Spelar ingen roll, jag har lika roligt åt det varje gång. Särskilt när man inte bryr sig om att rätta dem annat än indirekt, och de inte begriper det (men alla andra gör det).
Tja, förvånar mig inte. Du har en feminin avatar och ett feminint nick. Dålig kombination.
Och feminin presentation med skulle jag tro. Just nu brevväxlar jag med en som vill mysa och pussas