• takida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Midori skrev 2012-06-27 20:57:19 följande:
    Tänker sluta eventually men senaste tiden tog knäcken på mig så det är smyyyygrök
    Hur går det med att provbo ihop då? 
  • takida
    lemonina skrev 2012-06-27 21:07:54 följande:
    Nämen vad söt:) Jo tänk om man bara kunde fråga chans på någon som när man var liten. Och sedan när man ville göra slut skickade man sin kompis hihi. Skysst!
    Ja tänk va enkelt det var när man var litenGlad
    Vanilla ice queen skrev 2012-06-27 21:08:27 följande:
    Takida: Naww du får låta honom fråga chans åt dig
    Skulle kunna vara ett vinnande konceptFlört
    Heidi1 skrev 2012-06-27 21:08:50 följande:
    Härligt, barn är såå underbara.
    Ja de är ju det:)
  • takida
    Glädje58 skrev 2012-06-27 21:11:58 följande:
    Härlig kille Glad  Vad är det han vill ha? Flört
    HahaSkrattande
    Han vill ha ett pingisbord och det finns det ingen plats för i vårt lillakryp in. Men om vi är två så skulle vi kanske ha råd med ett hus och därmed plats för ett pingisbordFlört Han är inte dum!

Nä, han har tjatat på mig länge nu om att jag borde träffa någon tror han tycker lite synd om mig som inte har någon. 
  • takida
    Midori skrev 2012-06-27 21:05:00 följande:
    Det las halvt på is, kommer vara där på semestern men då så är det ju lätt att inte röka, smyger med stil
    Varför på is då?
  • takida
    Midori skrev 2012-06-27 21:18:44 följande:
    Vi kör från söndag så jag har ett par dagar på mig att busa
    Aha, då är jag med.
  • takida
    lemonina skrev 2012-06-27 21:23:12 följande:
    Underbart det känns när ens lillebror går om en, genom att förlova sig. Jag önskar honom självklart all lycka men samtidigt känns det lite konstigt. Trodde jag skulle vara förstObestämd Detta är en av de stunderna då man känner sig som Bridget Jones när hon ligger i soffan och ylar "all by myself" och dricker en flaska vin.....
    Kan nästan se dig framför migSkrattande
  • takida
    Chromakey skrev 2012-06-27 21:38:33 följande:
    Ja du jag vet hur det känns, I min familj är det helt bakochfram, Mitt yngsta syskon- en syster gifte sig i höstas, innan dess skaffade hon barn. 
    Min bror är sambo med sin tjej...
    Och jag är inte ens i närheten av något av det. Och enda gången jag verkligen försökte så gick det åt helvete och hon håller på att förstör min vardag fortfarande. 
    Förlåt men jag måste.... Det är inte hon som förstör din vardag, det är dina tankar på henne som gör det. 
    En markant skillnad. 
  • takida
    lemonina skrev 2012-06-27 21:52:59 följande:
    Oj det låter inte kul med någon som håller på att förstöra din vardag. Rynkar på näsan Kan du inte bli av med henne då?
    Ja det känns lite konstigt när ens småsyskon springer förbi. Ja ja får väl trösta mig med att det inte ska jäktas fram och att man inte ska ha för bråttomGlad Nog för att jag tycker att min tid borde vara kommen snart men är det inte det då är det väl helt enkelt så att jag ska fortsätta ha kul utan en manDrömmer 
    Helt rätt inställning!
  • takida
    Cocacola skrev 2012-06-27 21:52:24 följande:

Vart tog min humor vägen? Behöver den om jag ska palla och den är borta. Kvar är bara en cola som mår skit.

Varför mår du skit?Rynkar på näsan
  • takida
    Chromakey skrev 2012-06-27 21:56:04 följande:
    Nej, hon håller på att dra igång rättsprocesser och skit nu.
    Ok
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!