Inlägg från: Glädje58 |Visa alla inlägg
  • Glädje58

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Legacy skrev 2012-04-14 21:54:51 följande:
    Nu behagade J komma hem han hade spelat in musik och ja.. Ingen jävla ursäkt för att vi skulle ses 8 eller nåt. Är påväg dit nu en smula sur...

Du, tänk på att han är konstnär. Sådana som vi kan inte rätta oss efter klockan. När vi skapar så skapar vi... Flört
  • Glädje58
    bullkream skrev 2012-04-14 22:31:33 följande:
    halloj hur byter man biild på sin profil? hahhaha littee nyy häär

Hej på dig du Glad

Klicka på knappen med ett ansikte på, högre upp på sidan. Det är knappen för presentation. Klicka sedan på redigera presentation. Där finns det möjlighet att ladda upp ett foto.
  • Glädje58
    FredrikCA skrev 2012-04-14 22:37:32 följande:

Dra inte alla över en kam nu.

Vi är inte värda mer än hårlöss Flört
  • Glädje58
    Anonym (cocacola) skrev 2012-04-14 22:43:43 följande:
    ...Men jag undrar vad f-n det är med alla killar idag?

Just nu är jag dock met irriterad på att inte bara en utan två dumma pojkar...
    Killar är sådana för att de kan
  • Glädje58
    FredrikCA skrev 2012-04-14 23:28:04 följande:
    Glädje58 verkar leva upp till sitt alias iallafall måste jag nog på stå :)

Vad tänker du på nu då? Obestämd
  • Glädje58
    Anonym (cocacola) skrev 2012-04-14 23:31:09 följande:

Jo, det är väl så. Men lite korkat kan jag tycka...  Eller tom väldigt korkat.  Män är idioter tror jag. Skrikandes

Men så länge det funkar, varför ändra på ett koncept då?

En kompis till mig berättade att det är hur vanligt som helst att killar ber om nakenbild eller max trosa på sig innan man ens träffas.
  • Glädje58
    Anonym (cocacola) skrev 2012-04-14 23:32:50 följande:

Come on! Prove it! I´ll give you a chanse if you want one...

Jag som trodde att chanse var något slynaktigt Skrattande
  • Glädje58
    Niklas2k skrev 2012-04-14 23:40:03 följande:
    Jag börjar nytt jobb på måndag och är så nervös så att jag inte kan sova på nätterna. Är det ok att vara zombie första arbetsdagen?

Sen när man har kommit in i jobbsvängen ordentligt så är det kanske dags att börja dejta igen.  
    Grattis till nya jobbet Niklas Glad

Det är helt okey första dagen, sen kommer de att bli positivt överraskade över hur effektiv du kan bli när du är ditt vanliga jag Förvånad
  • Glädje58
    Niklas2k skrev 2012-04-14 23:49:39 följande:
    Tack. :) Det går säkert jättebra men tankarna ligger där och gnager.
    Men vad är det för tankar du har?
  • Glädje58
    Niklas2k skrev 2012-04-14 23:56:10 följande:
    Att jag inte ska fixa det...men jag känner samtidigt att det inte blir några problem.
    Sen funderar jag på hur det ska bli, hur det kan vara där, hur de anställda är osv. Bara vanliga tankar men tankarna gör att jag inte kan sova.. även om det inte är negativa. Jag är nervös och förväntansfull typ. 

Helt naturligt med andra ord. Jag har en känsla av att du vill prestera bra i ditt jobb och känner en heder i att vara duktig. Klart att du vill ha kontroll över det.

Sen är det bara att hoppas att de anställda är justa. Du behöver bara tänka på att de första fem sekunderna är de viktigaste haha... Tungan ute
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!