Inlägg från: Glädje58 |Visa alla inlägg
  • Glädje58

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Kanske dags att ändra min presentation på hp. Det räcker med att säga jag tar hand om spindlarna, så tar du hand om resten.

• Glädje58
    Smecker skrev 2012-04-17 13:05:23 följande:
    Under bilen?! Hur långa är de egentligen?
    Frågan är hur breda är de nu?
  • Glädje58
    Anonym (cocacola) skrev 2012-04-17 13:01:07 följande:
    Men prova du, blir intressant att se om du får napp... tsss....
    Jag har redan bytt, men de tar ju så låååång tid på sig att granska texterna
  • Glädje58
    Anonym (pannkaksdejt) skrev 2012-04-17 13:22:36 följande:
    Va roligt att inlägget om att australien har läskiga spindlar ledde till att Du har bytt profiltext ; ) Cool
    Och att jag strax därpå träffade min drömkvinna Flört
  • Glädje58
    Glädje58 skrev 2012-04-17 13:18:47 följande:
    Jag har redan bytt, men de tar ju så låååång tid på sig att granska texterna
    Underkänd som vanligt Rynkar på näsan    Sen skriver jag en ny text som börjar med att ber dem dra åt helvete och idiotförklarar dem. Vad händer då? Jo, då godkänner de texten...

Men den här gången skiter jag i det. Får försöka hitta på en riktig bra text framöver.... 
  • Glädje58
    Bubsan skrev 2012-04-17 15:12:19 följande:
    Men vad skriver du exakt som gör att de underkänner den? *nyfiken*

Vad skriver du exakt när de godkänner? Det låter ju helt knas det du säger Obestämd
    Men nu skrev jag bara att jag tar hand om spindlarna, så tar du hand om resten

wtf, kan man inte ens skriva så? utan att de får sig ett spel.

De senaste tre gångerna som jag har blivit underkänd så har jag börjat min "nya" presentation med en utskällning av de som granskar texterna, sen kommer något allmänt om vad jag söker eller hur jag är som person. Och det godkänner de. Det är precis som de tänker att nu kommer den idioten inte att få några mejl med den presentationen.

Jag har tyvärr inte sparat någon text, annars hade jag skickat till dig  
  • Glädje58

Sommardäcken är på. Sen lyckades jag med att fylla på koncentrerat spolarvätska. Trodde att den var färdigblandad.

• Glädje58
    Anonym (cocacola) skrev 2012-04-17 19:24:02 följande:
    För kort? Presentationen lär vara minst 200 tecken och max 2000
    Jag känner till dessa regler, fast presentationen jag tog bort nu för att ersätta med spindlarna var också kort Obestämd
  • Glädje58
    Anonym (pannkaksdejt) skrev 2012-04-17 20:45:42 följande:
    Du har väl ändrat användarnamnet till Spindelmannen förstår jag ; )
    Nej, bläckfisken kanske är bättre Glad
  • Glädje58

Så, sitter här med färg i håret. Gäller att inte vara mer grå än nödvändigt inför helgen Glad

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!