Inlägg från: Glädje58 |Visa alla inlägg
  • Glädje58

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Vanilla ice queen skrev 2012-04-18 00:16:26 följande:
    Hmm är jag den enda i Sverige som faktigtst inte tycker om pannkaka. Känns som det faktigst. Det ska jag skriva i min datingprofil nästa gång om jag skaffar en. Hmm javisst ja, jag är ju lite illegal trådbesökare iom att jag inte existerar på någon nätdaringsite;))
    Ja då, jag har ju helt tappat lusten att dejta Rynkar på näsan  Jag borde inte heller få vara här
  • Glädje58

Sådär ja, vad händer när man sitter och skriver på fl? Glömmer bort det som ligger i stekpannan Rynkar på näsan

• Glädje58

Jag känner mig ur form just nu. Har varit så himla låg under hela vintern. Dock ser jag en liten ljusning i tunneln. Hoppas bara att det inte är ett lok som är på väg mot mig.

Nu i helgen är det trots allt en eventuell "dejt" på gång. En kvinna från en annan tråd som ville gå ut med mig. Får se om det blir något av det. Hoppas det i alla fall, det vore kul 

• Glädje58
    Vanilla ice queen skrev 2012-04-18 00:32:17 följande:
    Smecker: Hmm intressant. Men är det verkligen profiltexten som drar besök då? Det måste ju vara bilder med tanke på att det är det första man ser liksom
    Jag kan söka lite olika beroende på vilket humör jag är på. Ibland tittar jag först på fotot och sållar direkt. Ibland kollar jag de som saknar foto över huvudtaget och bara läser texten
  • Glädje58
    Legacy skrev 2012-04-18 08:42:18 följande:
    hopp och hej! idag blirdet kortisonsprutor för mig, låg vaken till 3 inatt  med sjuka smärtor, så nu ska det väl bli bra. håll en tumme!
    {#emotions_dlg.flower}  Det kommer bli bra sen...
  • Glädje58
    Madida skrev 2012-04-18 18:37:23 följande:
    Hej....

Hejsan Glad  Hur är det med dig nu för tiden?
  • Glädje58
    Madida skrev 2012-04-18 18:45:24 följande:

Hur är det själv? :)

Sen i måndags har jag börjat känna mig bättre. Det var tufft när det satt i både psyket och kroppen. Men nu vänder det Solig
  • Glädje58

Dock känner jag en liten irritation när anonyma inte ens har någon form av identifikation. Hur svårt kan det vara att slänga dit en sketen bokstav eller siffra?

• Glädje58
    lemonina skrev 2012-04-18 18:49:32 följande:

Ja fast mitt X är inte en dålig kille egentligen. Så jag önskar honom inte skit. Bara att han kan få plågas lite över sitt val. Men jag förstår om du blivit behandlad dåligt att det är skönt att hon inte har det så bra.

Men något litet sitter väl ändå och skaver lite i din själ?
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!