Inlägg från: Glädje58 |Visa alla inlägg
  • Glädje58

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Blir helt galen. Håller på att fylla i ett formulär för bostadsbyte. Sen går det inte att hitta den orten jag bor på i en tabell över orter. Och då kan jag inte fortsätta fylla i mer uppgifter...

• Glädje58
    Heidi1 skrev 2012-04-17 10:25:58 följande:
    Mmm min J är också inne på tredjedagen rökfri
    Delar du J med Legacy?  Vad moderna ni är Flört
  • Glädje58
    Smecker skrev 2012-04-17 10:54:55 följande:
    "Vischan", "Ön" eller "Övrigt" finns inte med som alternativ?
    Nej, precis allt runt omkring finns angivet men inte Sveriges tredje största ö  Obestämd
  • Glädje58
    Legacy skrev 2012-04-17 11:01:02 följande:
    Seriöst. Hur dresserar man ett djur vars största lycka är när matte diskat så han kan bo i vasken igen?

Lyxigt, en tvåa med rinnande vatten Solig
  • Glädje58
    Heidi1 skrev 2012-04-17 11:04:05 följande:
    Nopp vi har var sin J
    Kul när ni är tillsammans, ropar du eller Legacy på J, så lystrar båda två Skrattande

När jag hade snickare i huset för några år sedan så hette två av dem samma som jag. När byggmästaren ropade på en av dem svarade vi alla tre. haha...
  • Glädje58
    Anonym (pannkaksdejt) skrev 2012-04-17 11:10:02 följande:
    MIn gav upp när jag inte satte på kranen nog snabbt.

Katter gör inte som man säger till dem, de gör som matte gör
  • Glädje58

Två gånger har jag varit på väg ut och ska byta till sommardäck. Vad händer då? Jo det börjar snöa, båda gångerna. Är det ett tecken?...

Nu skiner solen, ska jag skynda mig att byta nu?.... 

• Glädje58
    Smecker skrev 2012-04-17 12:45:22 följande:
    Glöm inte solglasögonen. Man måste vara cool när man byter däck, ifall granntanten dyker upp.
    Men då ser jag inte vad jag håller på med. Risken är att jag klämmer en kroppsdel under bilen. Fast då slipper hon se mina tårar av smärtan
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!