Inlägg från: Glädje58 |Visa alla inlägg
  • Glädje58

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Jag älskar Queens gitarrist Brian May. Så himla gott ljud i hans gitarr

• Glädje58

Nej, nu ska jag göra lite amerikanska pannkakor Glad

Är det bara jag som börjar att göra smeten utan att kolla om alla ingredienser finns hemma?  Obestämd

• Glädje58
    Anonym (pannkaksdejt) skrev 2012-04-17 23:13:20 följande:
    hi hi jag brukar kolla att det finns ägg mjölk o mjöl.;) vad är det i amerikanska? bakpulver??
    ägg, mjölk, mjöl, salt, bakpulver, strösocker plus min specialkrydda Flört
  • Glädje58
    Anonym (pannkaksdejt) skrev 2012-04-17 23:28:53 följande:
    go natt ,nu går mina gröna i kors..........få se om jag hittar till sängen.......
    God natt med dig Solig
  • Glädje58
    Anonym (cocacola) skrev 2012-04-17 23:40:12 följande:
    Exet bad om hjälp att byta bild på hp, fixat men han valde själv vilken. Han kunde ju behållt första för den var för jävlig, vilket vore bra för hans presentation verkar rätt bra och känns väl inte alldeles som han. Obestämd Ser framför mig hur han lurar nån stackars tjej, suck! Han får gärna träffa någon för min del men man kan väl göra det utan att framställa sig som någon man inte är?
    Fan va tattigt att behöva hjälp av sitt ex för att få ordning med sin profil
  • Glädje58
    Vanilla ice queen skrev 2012-04-17 23:53:40 följande:
    Glädje58: Hmm vill man veta vad specialkryddan är;P
    Vaniljsocker (det stannar mellan dig och mig)
  • Glädje58
    Vanilla ice queen skrev 2012-04-17 23:51:17 följande:
    Cocacola: får han napp då? Jag fattar inte hur mitt ex kan få så jäkla mycket mail och napp när man läser om alla killar som aldrig får svar och dyl...
    Vet du att han får det då? Så det inte bara är skryt
  • Glädje58
    Vanilla ice queen skrev 2012-04-17 23:58:01 följande:
    Glädje: nä alltså han har visat för att jag inte trodde honom.
    Tro honom inte, det är säkert fejk Flört
  • Glädje58
    Anonym (cocacola) skrev 2012-04-18 00:06:57 följande:
     Gud va längesen med amerikanska pannkakor, tänkte dock på såna häromdagen. Borde göra kanske?
    Jättegott. Men du, gör inga sådana innan en dejt. Jag blev helt uppblåst nu  Tungan ute
  • Glädje58
    Vanilla ice queen skrev 2012-04-18 00:12:35 följande:
    Glädje58: hahaha fast ingen blir gladare än jag om han träffar någon där ute. Bara att jag ser ju honom som mitt "last day news" ex liksom lika spännande som restskatt typ. Fast han kanske är en riktig drömkille för någon annan
    För någon kanske han blir en skatteåterbäring  Skrattande
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!