• takida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Night sky skrev 2012-06-28 21:47:17 följande:
    Nä, men precis. Jag är kvar ett år senare... men jag hoppas att året som följer blir bättre nu!
    Ja tänk att man är kvar ett år senare... Men jag tänker ändå att jag haft ett år av många dejter en del lyckade en del mindre lyckade, jag var lite kär och lycklig ett tag. Visst att dejting suger rätt bra ibland men visst är det bra roligt iblandSkrattande helst när det blir spontana lite galna dejter!
  • takida
    lemonina skrev 2012-06-28 21:48:20 följande:
    Hjärta gulli goo. Haha känner mig som bullkleet:)
    HahahahahaSkrattande
  • takida
    Vanilla ice queen skrev 2012-06-28 21:48:40 följande:
    Takida: Tja senast jag gjorde den varianten slutade det ju inte så bra heller :P
    Jo men han var ju inget monster iafFlört
    Vanilla ice queen skrev 2012-06-28 21:49:34 följande:
    Skål för vår kära TS Madida också
    Ja en hel drös med skålar till Madida, bästa trådskaparen everSkålGlad
  • takida
    Chromakey skrev 2012-06-28 21:53:27 följande:
    jag hade sett fram emot att resa någonstans på semestern, har funderat på gotland eller västkusten. 
    nu blir jag tvungen att vara hemma för att kunna betala rättegång ev. skadestånd osv. hon har redan kostat mig massor i inkomstbortfall pga sjukskrivningar. det känns bara så orättvist att jag får straff på straff för något jag inte vet varför. jag vet inga andra som inte kunnat prata ut om saker, hon gjorde inte det istället ljög hon om saker för att dölja hon träffade någon, och när jag förstod det så började det här helvetet. jag önskar att hon kommer få samma behandling själv någon gång. och det gör mig mest ont att hon automatiskt blir ömkad eftersom hon dels är kvinna (dessutom feminist) och dels för hon förmodligen fejkgråtit en del vilket hon gjort tidigare.

Jag vet inte om något hon sagt är sant, hon sa hon hade ätstörningar, tvångstankar osv. jag vet inte om det är sant längre eller om hon kommer använda det som argument för att jag hittar på en historia, vilket hon berättade för mig när jag skapade en fejkanvändare här för att försöka höra hennes version.
    Du kan fortsätta att älta och älta i all evighet men du kommer ändå aldrig få svar på dina frågor. Jag förstår att du känner dig bränd, förbannad, sårad, ledsen ja hela köret men för din egen skull måste du släppa det. 
  • takida
    FjärilVingad73 skrev 2012-06-28 21:54:48 följande:
    En bra nyhet iaf: igår fick jag svart på vitt från Tingsrätten: jag är nu en skild kvinna!
    WohoooSkrattande
  • takida
    Vanilla ice queen skrev 2012-06-28 21:56:11 följande:
    Takida: Nää han var och är underbar men det gick ju inte bra iaf fast jag fick en bra kompis och det är inte dåligt
    Nä det är verkligen inte fy skam!
  • takida
    FjärilVingad73 skrev 2012-06-28 22:00:37 följande:
    Firade skilsmässan med skumpa på båten igår!
    Just det hur var det? Hade du kul? Ingen spännande flört?
  • takida
    Glädje58 skrev 2012-06-28 21:59:50 följande:
    Det här är mitt inlägg #3.000 i tråden Skål
  • takida
    Night sky skrev 2012-06-28 22:05:57 följande:
    Ja, skål Madida! Skål

Jo, precis. Många dejter och äventyr har det då sannerligen blivit. Men önskar ändå mig den "rätte" Börjar tycka att jag dejtat länge nog. Själva dejtandet i sig började långt innan jag hittade hit till den här tråden för ett år sen
    Ja jag har också dejtat länge och väl innan tråden dök upp. Jag vill också träffa den rätte men försöker att se det positivt fram till den dagen kommer, kanske inte lyckas så väl alla gånger men jag försöker!
  • takida
    FjärilVingad73 skrev 2012-06-28 22:07:53 följande:
    En toppenkryssning!!! Dansade fox med min bästa kompis - och det säger inte lite det - jag kan inte dansa!!! Men det gick hyfsat. Sen dansade vi på bordet!

Ingen flört... 
    Dans på bordet är ett klart betyg på en grym kväll oavsett flört eller inteSkrattande
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!