• takida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Vanilla ice queen skrev 2012-06-29 22:29:37 följande:
    Mee2
    Kyss

Just detta tycker jag är tråkigast med att vara singel, de eviga ensamma kvällarna när sonen sover. Jag uppskattar egentid och behöver det men fan inte varje kvällRynkar på näsan
  • takida
    Vanilla ice queen skrev 2012-06-29 22:35:18 följande:
    Samma här! Min kompis som har familj och har semester just nu berättade att hon låg i sängen, slappade och kollade på film när jag ringde. Skilnaden när hon sa det var att jag uppfattade det som hon hade tråkigt medans hon egentligen menade att det var underbart hahaha.
    När jag var tillsammans med exet tyckte jag det var hur skönt som helst om han var iväg en kväll så jag fick vara själv, men känns som att jag kan det nu efter flera år som singel. 
  • takida
    Madida skrev 2012-06-29 22:42:16 följande:
    Jag kan fixa det åt dig. Jag gillar jobbiga samtal

Ja det har jag gjort och det gick bra. Ja jag är ju singel så SÅ bra gick det inte. Men det gick inte sämre än när jag mailat länge.
    Hur kan man gilla jobbiga samtal? Du är en knäppisSkrattande och det säger jag med kärlek;)
  • takida
    Vanilla ice queen skrev 2012-06-29 22:43:07 följande:
    Hahaha precis jag är ju bara inne på början av andra året som singel men fy vad tradigt det kan vara emellanåt. Vill ha någon att gosa i soffan med, kika på lets dance och mysa med=)) Jag har blivit en toffel!
    Att bara vilja mysa o gosa i soffan är väl inte att vara en toffel heller!Obestämd för isf är ju jag också det... Skrattande
  • takida
    Madida skrev 2012-06-29 23:15:33 följande:
    Jag vet inte, jag bara gillar det. Speaciellt när jag har övertaget såklart! Är det nån som misskött sig?
    Nej inte alls misskött sig det är en superduktig tjej men hon tar all kritik personligt och blir på dåligt humör som drabbar resten av personalen. Alla trippar liksom på tå för att inte stöta sig med henne, vilket inte är ok. 
    Hade hon misskött sig hade tom jag gillat att ta samtalet. 
  • takida
    Vanilla ice queen skrev 2012-06-29 23:18:27 följande:
    Vanilla kan ha förstått inebörden av ordet toffel Fy nu pratar jag om mig själv i tredje personObestämd
    Jag pratar ofta om mig själv i tredje personCool
  • takida
    Vanilla ice queen skrev 2012-06-29 23:37:41 följande:
    Jag visste att Vanilla och Takida var som gjorda för varandra Hjärta
    Såklart, ett vinnande teamHjärta
  • takida
    Vanilla ice queen skrev 2012-06-29 23:37:07 följande:
    WTF! Jag skickar flirtar på HP och killarna går in på min sida utan att skrivaSkrikandes Otrevligt!
    Haha, kan inte förstå varförOskyldig
  • takida
    Chromakey skrev 2012-06-29 23:42:28 följande:
    Alla heter glenn i gööööööteborrrrrg.
    Inte jagSkrattande
  • takida
    Madida skrev 2012-06-29 23:43:18 följande:
    Usch, ja såna är lite jobbigare. Men jag kan göra det ändå.
    Låter jobbigt att vara hon. 
    Tänk vad skönt det hade varit om jag bara kunde lämna över det till dig!
    Hon är antingen sprudlande glad eller sur som citron. Blääää
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!