Inlägg från: Vanilla ice queen |Visa alla inlägg
  • Vanilla ice queen

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Lemmo: Ja januari eller februari blir bra Ska bli kul att träffa er igen

• Vanilla ice queen

Takida: Japp krävs ett höra för att ljudvågorna ska kunna höras så det hörs ju inte utan öron. Men djuren finns överallt så något djur hör det säkert

• Vanilla ice queen

Takida: Tja om ingen lever så skulle ju stugan garanterat inte stå där. Men klart att stugan finns men den syns inte för det finns inga ögon som ser den. Precis som att trädet faller men det krävs öron för att höra det men trädet kommer ju fortfarande falla det är ett faktum men om ingen hör trädet falla så kommer ju ingen se det falla. Alltså syns det inte heller. Om ingen döv person ser trädet falla förstås

• Vanilla ice queen
    visma1 skrev 2012-12-04 20:11:55 följande:
    Jag gillar också att hångla, men nån måtta får det vara. I somras träffade jag en kille som kunde hångla i evigheter men inget mer hände liksom, fan vad trist. Nej lagom med hångel och att sen bli dominerad är perfekt!

Huvudet på spiken, även om jag gärna dominerar emellanåt också
  • Vanilla ice queen
    Vanilla ice queen skrev 2012-12-04 20:16:47 följande:

Huvudet på spiken, även om jag gärna dominerar emellanåt också

Fast killen ska inte vilja bli dominerad det är lamt. Han ska bli förbannad och vilja ta över makten så det blir en skön fight! Inte konstigt att fightclub enligt mig är den bästa filmen EVER!!!
  • Vanilla ice queen
    visma1 skrev 2012-12-04 20:25:21 följande:
    Hur går det till? När jag är ug finns liksom inte det tankesättet alls.

Ingen aning, har ingen etikett på det och skulle nog inte säga att jag är ug direkt heller. Eller så är jag en mycket olydig ug som försöker få övertaget hela tidn...
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!