Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
Ulfas: Haha känns nästan så (huuu fruktansvärda tanke...) men vid ett ultraljud skulle det nog simma runt lussesniglar, tryfflar och pizza hahaha
Ulfas: Haha känns nästan så (huuu fruktansvärda tanke...) men vid ett ultraljud skulle det nog simma runt lussesniglar, tryfflar och pizza hahaha

Colan: Oh berätta hur knäckebrödet blev!!! Funderar på att testa. Jag brukar tillverka delikatesskorgar som jag ger bort på julen. Brukar laga det mesta själv. Men pssst, säg inte till någon att jag har en huslig sida
Takida: Hmm kan det vara ett par gubbollar som hänger utanför speedosarna köpta sommaren 69
?
Fy 17 vad gött! Gjorde en spotefy-lista för att verkligen höja pulsen på gymmet, döpte den till "Spring tills du kräks" (ja jag är PRECIS så mogen
). Nu jäklar har jag tagit ut mig så jag nästan har blodsmak i munnen
Så jäkla gött!
Takida: Jag skulle bog snarare säga att jag är bra på husliga saker när jag känner för det
Inte att jag egentligen är huslig
Så man ska läsa fiffty shades of Grey ? Måste vara en väldigt bra bok
Får ta och beställa hem den tror jag
Eller blir man väldigt frustrerad? Kanske blir så frustrerad att jag måste skriva en fiffty shades of Vanilla
FV73: Va fan är det en sån bok, jag vill ha action! Oh Paulo Colelhos bok elva minuter är riktigt bra

Åh jag vill bo i en gammal kyrka eller skola där det spökar och knarrar massor