Inlägg från: Vanilla ice queen |Visa alla inlägg
  • Vanilla ice queen

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Jag vill att det ska bli nästa helg NUUU!!! Då är det klackarna i taket för Vanilla Jag vill ut och förtära alkohol och hångla *längtar*

• Vanilla ice queen
    lemonina skrev 2012-12-14 18:39:41 följande:
    Åh vart ska du då? Hoppas du finner någon snygging att hångla med. Jag längtar tills februari jag när vi ska ha kul. Förhoppningsvis får jag hångla då har inte hånglat med någon vettig sen i Augusti Förvånad

Det blir ut i Västerås Du får ta tåget över och haka på
  • Vanilla ice queen
    ulfsas skrev 2012-12-14 17:55:55 följande:
    Lemmo: ja du det vore nåt det

Jo, jag bor i en kål på 200m2 så jag måste hålla efter hela tiden. Mina barn hjälper till med undervåningen mestadels. Lite knorr dock.

Oj jag tycker mina 79kvm är för mycket! Förstår att barnen knorrar
  • Vanilla ice queen
    lemonina skrev 2012-12-14 18:50:28 följande:
    Det hade jag gärna gjort om det inte vore för att det är jul nästa helg haha. Måste åka runt och hälsa på familjemedlemar och sedan har jag någon julklappsutdelning på fredag med kompisarna i värmland. Vi får ta det någon annan helg. Tar ju faktiskt inte lång tid för mig att åka till dig
    Hahaha javisst ja det är ju jul ju Ser det mer som Vanillas weekend of party fun!!! Eller hur eller så tar jag bil/tåg över till dig. Tar det en timme typ? Vi lär kunna få ihop det snart iaf
  • Vanilla ice queen
    ulfsas skrev 2012-12-14 18:50:32 följande:
    Är nu inne. 40 m kö till garderoben. Pheeuu.
    Men så får du ju hänga med två av trådens sötaste blondiner i telefonen ju!!! Inte helt fel. Tänk på de anra i kön de har ju inte den trivialiteten :-
  • Vanilla ice queen
    lemonina skrev 2012-12-14 19:11:20 följande:
    Skriver under på den. Hehe övar lite på att framstå som självsäker

Det är bra You go Lemmo
    lemonina skrev 2012-12-14 19:04:13 följande:
    haha tokfia hade du glömt bort att det var jul? Ja det tar väl typ en timme att åka till och från västerås. Det borde vi verkligen se till att fixa snart. En timme är ju ingenting.
    Hihi glömt och glömt hmm hade tänkt först Vanilla party helg SEN jul Nää en timme är inget så det lär vi fixa snart
  • Vanilla ice queen
    takida skrev 2012-12-14 22:22:08 följande:
    Ja nu är det allt hög tid att du får dig lite hångel!! Tungan ute

Hahaha hittar säkert något lämpligt Vet inte vilken ålderskategori jag ska köra på. Jag och min killkompis tänkte ju köra på deceniet under oss men jag föredrar ju egentligen de i min ålder. Fast då kommer han reta mig att jag inte lyckades och hmm ja, det ÄR en tävling mellan mig och honom
  • Vanilla ice queen

Herregud nu får det bli lördag snabbt!!! Haha funderade i ett svagt ögonblick att ta upp mitt konto på HP för att få till en dejt med någon. Sen kom jag på det menlösa mejlandet och tradiga frågorna och *gäsp* kom på bättre tankar (skriva ett kärlekskrankt gnällinlägg här )

Vad gör ni andra denna tradiga söndag?!

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!