Inlägg från: Vanilla ice queen |Visa alla inlägg
  • Vanilla ice queen

Fy helskotta var tråkigt jag har. Så går det när man skjuter på tvättstugan i 10dagar (Förvånad). När jag var gift var tvättkorgen alltid tom och min kläder förflyttade sig liksom från golvet smuttsiga till in i garderoben rena av sig självt. Konstigt det där...

• Vanilla ice queen
    FjärilVingad73 skrev 2012-12-14 14:15:12 följande:
    Min mamma skötte vår tvätt ett tag, när exmaken mådde som sämst... Det var skönt att slippa faktiskt! Skäms

Själv slavade jag igår kväll, och har ändå alla lakan och handdukar kvar... Kräks
    Jag hinner inte klart idag hellerKräks. Måste snart ut och röjja min igloo på hjul... Har inte ens hunnit till gymmet idag
  • Vanilla ice queen
    FjärilVingad73 skrev 2012-12-14 14:22:32 följande:
    Gy......? Vad hette det?

Fan, måste ta tag i motionen... Efter nyår kanske!! Oskyldig
    Äsch det är bara att börja köra med hårdhandskarna på en gång!!! Det är skönt att gå iväg och känna mjölksyran bubbla och svetten rinna Man blir beroende av känslan. Kan lätt kalla mig för periodare där hahaha
  • Vanilla ice queen

Ulfas: Så du är en såndär väluppfostrad man som man ska gå på jakt efter när man inte känner för att vara singel längre Dammsuger du också? Det är också ett nytt fenomen för mig. Trodde bara den stod där och var fin, men den ska tydligtvis rastas ibland också

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!