• takida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Och inlägg 44 000 gick till LemoninaGlad

Hittade för övrigt min supersnygga granne på dejtsidan, Att han var snygg det visste jag ju redan men vilken kropp dessutom! 

Men fortsätter att enbart ha honom som ögongodis, se men inte röra.  

• takida

NS och Visma va härliga ni ärSkrattande
    Ja varför satsar jag inte på snygga grannen? Hm, nummer 1: vi bor grannar kan bli riktigt jobbigt om det skiter sig. Nummer 2: vi har bott grannar i fyra år och hejjar bara på varandra vad tusan skulle jag börja kallprata om nu liksom? Nummer 3: vi bor inte i någon trappuppgång och springer liksom inte på varandra på det sättet. Nummer 4: han är snygg och vet om det och har hört att han är jäkligt dryg. 
    Räcker det så eller vill ni har fler skäl? Skrattande haha
    Ett till får ni: jag är rätt nöjd med att ha honom som ögongodishade jag velat mer hade jag gjort mitt drag för flera år senGlad 

• takida

Fick ett mail på HP: grymt sugen på dig sexy ;) 

Okaj, då vet jag det.. 

• takida
    Vanilla ice queen skrev 2012-08-06 21:46:54 följande:

Hahaha, tror folk att man svarar på sånt liksom
    Uppenbarligen gör folk det! 
    Och jag ska nog svara honom att det inte är den bästa inledningen direktFlört 
  • takida
    takida skrev 2012-08-06 21:51:46 följande:
    Uppenbarligen gör folk det! 
    Och jag ska nog svara honom att det inte är den bästa inledningen direktFlört 
    Killen hade inget sinne för humor, jag frågade om den inledningen brukar funka och fick ett frågetecken till svarSkrattande
  • takida

Måste bara säga att jag har en kille jag mailar med på HP och skriver lite med på msn ibland. Vad pratar vi om då kan man undra? Jo mest om hur det går med raggningen, jag berättar om mina flörtar och misslyckade/lyckade dejter och han om sinaSkrattande
    Lite kul faktisktGlad

• takida
    Vanilla ice queen skrev 2012-08-06 22:15:38 följande:

Hahaha Hat ni träffats eller funderat på det? Het?
    Vi hälsar på varann bara men inget mer än så och jag kör hårt på: inget hor där du borSkrattande
  • takida
    Vanilla ice queen skrev 2012-08-06 21:52:45 följande:
    Jag har suttit i timmar idag och fått en helhårförlängning Känns otroligt ovant att ha såhär långt hår haha

Håller på att raggar buggpartners för fullt just nu man får inte börja bugga på kurs som ensam tjej här i stan så det kräver mer uppmärksamhet än att försöka ragga potentiella pojkänner   Men sen i höst blir det ut på dansbanorna och där kan man säkert träffa den ena dansanta herren efter den andre. Har kommit fram till att buggkunskaper är ett måste hos framtida pojkvän
    Jag är sugen på att börja dansa salsa jag, inte för att jag har det som krävs men man kanske kan lära sigGlad
  • takida
    lemonina skrev 2012-08-07 14:40:43 följande:
    Och när jag äntligen samlat mod och ringt tre företag får jag minsann inte tag på någon som jag letar efter. Suck!
    Vad duktig du är som ringer runt! Hoppas du lyckas hitta något snart
  • takida

Jag börjar få lite smått ångest över vart tusan jag ska göra min praktik, är ju inte ens på det klara med vad jag vill arbeta med när jag är klar med skolan.
    Men det ger väl sig.

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!