Inlägg från: Smecker |Visa alla inlägg
  • Smecker

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Anonym (cocacola) skrev 2012-04-07 19:16:07 följande:
    Inte nödvändigtvis bara fallskärmar Skrattande Men tror inte jag upplevs som en kräsen typ, ha, ha... Skrattande

Nej, om du tycker att han är bra borde jag troligtvis springa allt jag kan åt motsatt håll... Men jag föredrar att dra mina egna slutsatser. Det brukar bli bra, inte alltid men oftast. Dessutom har det gått riktigt dåligt när jag använt mig av andras råd, borde ha vetat bättre... Men, men... Glad

Finns tillräckligt med pojkar som vill bli pussade så det går bra ändå. Dessutom har jag bara tankarna på min dejt, men det är ju kul att retas lite, men någon som tål Flört Men berätta mer om de där icke anonyma du pussar på! Känns det bättre kanske du får ett mejl, vill fortsätta att vara anonym i tråden, sagt mer än jag borde här kanske. Oskyldig  I vilket fall vill jag bara retas, gillar dig visserligen men jag vill inte dejta dig, not my type. Skrattande Vilket ju är ömsesidigt men bara så att du inte får för dig något.
    Vi håller oss till fallskärmar, det där andra vet jag inget om

Spring du Fast det är nog lite sent för det nu tror jag..

Vad bra, då sparar du pengar Drömmer Retas på bara, vad det där andra anbelagar så.. visst är det fint väder idag? Snön har nästan smält bort här utanför. Flört
    Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Smecker
    lemonina skrev 2012-04-07 19:40:28 följande:
    Hehe Nej! det hade jag nog inte. Efter ett par snubbar hade jag nog onekligen varit hjulbentFlört nu är jag bara vanligt kobent.

• Smecker
    Anonym (cocacola) skrev 2012-04-07 21:02:37 följande:
    Hehe...

Ja, det är nog det. Tokläskigt! Skrattande 

Yey! Vilken härlig besparing ha, ha... Om jag har nö hos mig eller inte har du ingen aning om. Hoppas jag. Men du skrämdes lite, å andra sidan är jag lättskrämd nuförtiden.   Skrikandes
    Alla besparingar är bra.. Lättskrämd? Bara när du har fog för det tror jag.. Drömmer
  • Smecker
    lemonina skrev 2012-04-07 21:22:39 följande:
    HAHA precis detta är jag, om man ser till benen iallafallSkäms
    Jag var mer inne på den förvånade minen, men ok.. Drömmer
  • Smecker
    takida skrev 2012-04-07 21:36:15 följande:
    Sådär, nu har jag raderat alla sms och mail. Likaså bra så jag inte läser och blir sentimental och ledsen. 
    Fyll på med nya istället
  • Smecker
    Anonym (cocacola) skrev 2012-04-07 22:09:55 följande:
    Besparingar brukar ju vara bra ja... och jag är nog mer lättskrämd än du tror, men det betyder inte nödvändigtvis att jag är feg. Men sistnämnda kan det nog ligga något i.
    Jaja.. säger inget så har jag inget sagt Drömmer
  • Smecker
    FredrikCA skrev 2012-04-08 08:36:06 följande:
    Måste nog säga efter att ha provat några dejtsiter ett tag att det fungerar ungefär lika bra för mig som kille som att slå slumpmässigt nummer på telefonen och gissa vad mottagaren åt till lunch igår. 

Jag har ingen aning om vad jag gör fel, Men den längsta konversation jag överhuvudtaget fått med någon för att försöka lära känna dem är typ 3 mail, Sedan tröttnar jag på dessa obetydliga och oftast intet sägande en radare och skriver något längre, Sen tar det tvärstopp aldrig någon som skriver tillbaka :P 

Tror faktiskt för dom flesta killar är nog vanliga chattsajter eller forum betydligt mer givande om man vill ha chans att stöta på någon som man tycker är intressant, På dejtsiter kanske det hjälper om man ser ut som johnny depp eller något men personligen är inte jag intresserad av så ytliga tjejer iallafall så det berör mig inte. 
    Det gäller att sticka ut. Problemet är att de flesta har någon standardmall 1A som de använder för sina profiler och blir ytterligare en i mängden. Och framför allt, låt dem komma till dig, det är bra att ta kontakt men enligt min erfarenhet så är det bättre när tjejens intresse redan är etablerat.
  • Smecker
    Anonym (cocacola) skrev 2012-04-08 12:31:24 följande:
    Jodå, få höra!
    Nej, du är så lättskrämd, vill inte slänga en dunk bensin på brasan Drömmer
  • Smecker
    Anonym (cocacola) skrev 2012-04-08 12:47:12 följande:
    Frustrerad, försöker bestämma mig om jag ska iväg på nån dejt eller inte.  Nog vill jag men det är nog inte alldeles klokt... Gah! Kan man låsa in sina stackars känslor? För annars riskerar detta att sluta illa... *suck* Dumma pojke! För nog leker han med mig, grr! Skrikandes 
    Most likely. Sa ju att jag gillade honom.
    Anonym (cocacola) skrev 2012-04-08 12:48:36 följande:
    Fuck you!
    Försök.. men jag rekommenderar det inte.
    Anonym (cocacola) skrev 2012-04-08 12:53:27 följande:
    Just nu är jag arg, och inte ett dugg lättskrämd! Demon
    Yes dear, whatever you say dear..
  • Smecker
    FredrikCA skrev 2012-04-08 12:58:11 följande:
    Jag iofs inte använt någon standardmall, Däremot kanske jag låter som jag är stålmannen- vilket jag heller inte är, Jag tänker inte överdriva och ljuga om något man inte kan leva upptill det håller ändå inte i längden. Jag ser det iofs inte som ett problem utan konstaterade främst att dejtingsidor är iprincip odugliga för iallafall mig, Visst kan det kännas tråkigt- Men det är inte jag som missar någon :) Jag tror ärligt talat tjejer som håller den nivå av intellekt som jag vill ha håller till där iallafall, möjligt jag har fel men ingen lyckas eller bryr sig ens att knäcka mina koder när jag haft dessa på prov. Och som sagt jag är genom ärlig så ljuga för att sticka ut känns fel väg iallafall.
    Nej det handlar inte om att ljuga, det vore bara totalt fel. Däremot så är alla människor unika, på sitt sätt, det gäller bara att få fram det och få ner det i text på sin profil. Att låta som alla andra, eller ha ett upplägg som alla andra, gör bara att man försvinner i bruset.

Tro mig, det hänger alla möjliga tjejer på dejtingsajter, även intelligenta. Att nätdejting sedan inte är något som passar dig är en annan femma, alla kan inte gilla allt.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!