• Anonym (Hopplös:))

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Detta är tråden för oss som är ute i nätdejtingdjungeln och vill ventilera tankar och känslor med varandra.
    Här kan vi ställa frågor, lyfta upp funderingar, skratta, bli förbannad och kanske gråta en skvätt i nödfall

Kanske en presentation? Hade varit kul att veta vilka ni andra är

Jag: 30 år, inga barn. Bor i Malmö, varit singel i ca 1 år

Kom igen! Gör mig sällskap!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-31 00:05
    Lite hjälp på traven

EK = E-kontakt
    HP = Happypancake
    SD = Spraydate (iaf för mig)
    MP = Mötesplatsen
    SMW= ShakeMyWorld

Har säkert glömt nån men då får ni hojta till

• Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
  • Anonym (e)

Har  ni några tips på den "perfeka date-maten"? ska bjuda snyggingen på middag på fredag men vad??

• Anonym (Hopplös:))
    Anonym (e) skrev 2011-10-29 08:47:07 följande:
    Har  ni några tips på den "perfeka date-maten"? ska bjuda snyggingen på middag på fredag men vad??
    Tapas kan väl var lite småsexigt?
    Inget slabbigt iaf så skippa köttfärssås, tacos, hamburgare och såna saker
  • Anonym (e)
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-10-29 10:12:54 följande:
    Tapas kan väl var lite småsexigt?
    Inget slabbigt iaf så skippa köttfärssås, tacos, hamburgare och såna saker

Ja tacos föreslog han till lördagskvällen men jag har alltid sagt, det ska man inte äta när man träffat en ny kille! det är ju helt hopplöst att äta "sexigt"
    Tapas ja... det kan vara allt möjligt då...bra förslag 
  • Anonym (Mojo)
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-10-28 10:53:08 följande:
    Haha, tycker din tolkning är klockren. Tänker lite så om mig själv också
    Och ödmjukhet är en väldigt vacker egenskap
    Unik behöver ju iof inte vara positivt..Flört

I mitt fall har iof 'det unika' varit det tjejer faller för irl när det gäller mig, så jag har väl haft tur Skrattande
  • Anonym (Min tur snart?)
    Anonym (e) skrev 2011-10-29 12:15:51 följande:
    Ja tacos föreslog han till lördagskvällen men jag har alltid sagt, det ska man inte äta när man träffat en ny kille! det är ju helt hopplöst att äta "sexigt"
    Tapas ja... det kan vara allt möjligt då...bra förslag 
    Haha.. jag tycker det oftare kan bli mer avslappnat och trevligare om man inte har mat som man känner att man måste sitta och äta "sexigt"....  slappa på bara, då lär ni känna varandra på riktigt Flört
    Fast det är ju jag det Glad
  • Anonym (Min tur snart?)

Jag kan ju uppdatera med att min dejt igår inte alls blev som jag förväntat mig (på ett negativt sätt) Det känns som om jag helt har tappat lusten för den här killen...  jag såg fram emot att åka dit. Men sen kändes det bara som om luften gick ur mig och...nä, helt värdelöst helt enkelt....suck... jag vet inte vad det är för fel på mig!? Rynkar på näsan
    Han känns helt enkelt inte intressant längre... men jag har inte sagt nåt till han, men jag är helt säker på att han förstod på mig att allt inte var ok längre.

Jag kanske också ska ta och ge upp nätdejtingen? 

• Anonym (Färsking!)
    Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-10-29 14:15:07 följande:
    Jag kan ju uppdatera med att min dejt igår inte alls blev som jag förväntat mig (på ett negativt sätt) Det känns som om jag helt har tappat lusten för den här killen...  jag såg fram emot att åka dit. Men sen kändes det bara som om luften gick ur mig och...nä, helt värdelöst helt enkelt....suck... jag vet inte vad det är för fel på mig!? Rynkar på näsan
    Han känns helt enkelt inte intressant längre... men jag har inte sagt nåt till han, men jag är helt säker på att han förstod på mig att allt inte var ok längre.

Jag kanske också ska ta och ge upp nätdejtingen? 

Äh låt inte allt falla med ett par dåliga killar, jag känner likadant med han som kommer nu om 10 minuter, ibland blir det bara så, ibland flera gånger på raken.

Upp i sadeln igen! kram!

• Anonym (Färsking!)

Ingen som har några spännande dejtuppdateringar efter helgen ?

• Anonym (Färsking!)
    Anonym (ny) skrev 2011-10-30 13:15:16 följande:
    räknas fb som nätdejting

Allt räknas :D jag ligger ju och har tråkigt inför kvällens dejt här, fram med allt smaskigt

killen som jag skickade hem tidigare imorses har jag helt tappat intresset för, han är fortfrande som en whiplash, ena stunden urmysig, andra helt avståndstagande... nu vill han ses igen i veckan.. jaha? Näe jag får ta mig i kragen. Ska man ringa och sägaatt det inte riktigt funkar eller kan man bara messa... jag vill inte bli vertalad att försöka igen helst...

ser fram emot ikväll som fan iallafall åh han är skitrolig den killen, och han lär mig lite nytt språk med, det är skoj typ -... sen i torsdags har vi messat     73 gånger såg jag haha tur det är företagstelefonerna  
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!