• takida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

starchild81 skrev 2012-02-11 00:42:26 följande:
    kanske dock pratar jag om mina egna erfarenheter :) Jag har dejtar tre tjejer som jag anser är  glada och villiga att satsa på kärleken... Två ev dem har jag varit sambos med, jag är nog för trygg som person därför attraherar jag tjejer som har problem med tillit eller psykiska problem.. 

tragiskt men det är mina erfarenheter  
    så du menar att dina fd sambos har haft problem med tillit o psykiska problem, och med den erfarenheten i bagaget menar du att de flesta tjejer bara dejtar på? Eller?
  • takida
    Smecker skrev 2012-02-11 00:47:19 följande:
    Excellent analys, min käre Watson.
    Jag tackar o bugarKyss
  • takida
    Glädje58 skrev 2012-02-11 00:52:43 följande:
    Så det är bara en tjej som ligger som underlag för din rapport
  • takida

Här sticker man iväg på bio ett par timmar o har missat hur mycket som helst....

• takida
    NatalieH skrev 2012-02-11 15:30:35 följande:
    Har du med varit på bio?
    Vad såg du? 
    Jepp, vart o sett mästerkattenGlad
  • takida
    Anonym (Mikaela) skrev 2012-02-11 15:41:25 följande:
    Hej! Jag skriver typ aldrig här.

Men jag ska på dejt ikväll.

Vi ska titta på melodifestivalen..

Han bor tio mil bort.

Vad gör man sen då?

Sover man över eller åker hem? 
    Man gör det som känns rätt
  • takida
    NatalieH skrev 2012-02-11 20:55:52 följande:
    Vi kan ju börja med detta:

Nu är jag sugen på att åka till en kille i trollhättan och hälsa på men känns lite dumt tänk om det är rätt    Vem ska flytta liksom är ju en bit emellan  Båda har dessutom barn!!
    Jag har ju ingen utbildning så att få ett nytt jobb hur som helst är ju inte det lättaste 
    Åhh vad ska man göra!!  
    Jag hoppar in här som gubben i lådan med en liten kommentarGlad
    Jag förstår precis hur du menar har samma funderingar emellanåt. Men, man får ta problemen när de kommer o inte gå händelserna i förväg. Lev i nuet!
    Och skulle det visa sig vara mannen med stort M, så får man lösa logistiken där o då. 
  • takida
    NatalieH skrev 2012-02-11 22:22:16 följande:
    Hmm ja, ska fundera så får vi se. Vi har ju ifråga satt det båda två.
    Vågar jag åka dit och sova kvar då?
    Jag vet jag är jätte feg   
    Vat bor du, hur många mil är det emellan? Träffa honom mitt på dagen så är det lättare att ta sig hem om det inte känns bra. Känns det bra så stannar du. 
  • takida
    NatalieH skrev 2012-02-11 22:33:45 följande:
    Uppsala så det är väl grygt 40 mil emellan, hade det bara varit 10 så hade jag inte funderat alls.
    Ja det var ju en bra bit ifrån.... Men vill man så går det! Där fick du mitt mottoGlad
  • takida
    Glädje58 skrev 2012-02-11 22:45:15 följande:
    Okey, men du, jag är en snäll kille (fråga bara Legacy). Så skulle det inte kännas bra att sova över hos honom, så kan du sova över hos mig. Jag bor inte så långt bort från trollhättan. Här får du även eget sovrum.

Fan, jag kom på att jag har säkert åtta sovplatser hemma hos mig. Bra att ha den 17:e 
    Eller så ser du till att planera in en dejt med oss brudar i tråden i samma veva så kan nog nån av oss trolla fram en sovplats ska du se:)
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!