• takida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Madida skrev 2012-02-05 22:37:13 följande:
    Tänk vilken tur att inte vi ska leka sex/glass lekar då, tjejer

Jag väljer en man som vill känna smaken av min nakna hud. Och äta glass med sked
    Instämmer!
  • takida
    Heidi1 skrev 2012-02-06 21:00:13 följande:
    Blir helt plötsligt barnledig på fredag kväll till nästa söndag, kommer kännas konstigt, har aldrig varit utan mina barn så länge. Men nu är iaf min lördag kväll planerad Ska hem till en av mina bästa tjej kompis. Har inte träffat henne på tre år {#emotions_dlg.flower} Skål
    Härligt men lite jobbigt kan jag tänka mig. Använd tiden du inte jobbar till att bara ha det gött!!
  • takida
    Vanilla ice queen skrev 2012-02-07 16:35:08 följande:
    Hopp, då har man kontakt med mumin igen då. Vi tänkte att vi i alla fall kunde vara vänner Well, känns bra och så får det väll bli så då Men jag tänker bara vara vänner iaf fram till sommaren då man kanske kan få till lite längre tid tillsamans.

Nu ska jag läsa ikapp lite Gillar nya appen btw!!!
    Så du Kunde inte hålla dig ifrån din mumin:)
    Känns det okej att bara vara vänner tillsvidare? 
  • takida
    Legacy skrev 2012-02-07 22:20:55 följande:
    Hemma Glad Och jag lever (men knappt)
    Härligt att ha dig tillbakaGlad
    Hur har resan vart? Vill veta allt!Flört 
  • takida
    Vanilla ice queen skrev 2012-02-07 22:16:13 följande:
    Det känns väldigt bra måste jag säga. Det var skönt med en tyst tid mellan oss så jag han tänka. Vänner känns bra, okompliserat och otvunget.
    Hur gpr det för dig då? Bra gissar jag med tanke på att du pausat HP
    Härligt att höra att det känns bra!
    Känns bra för min del med, träffat en riktigt bra manGlad 
    Dock kan jag inte sticka under stol med att jag allt funderar på hur det skulle gå om det verkligen skulle bli seriöst. Med tanke på att vi båda har barn och bor en bra bit ifrån varandra... Men har gett mig tusan på att leva här och nu och inte fundera på en massa om...:)
  • takida
    Legacy skrev 2012-02-07 23:50:25 följande:
    du vill inte veta allt

fy faaaan jag åke raldrig mer dit! hög feber, halsinfektioon, fick penicillin, mår piss ännu och allt hems som hönde de svenskar sm var där! USCH!

Men jag är brun      
    Att du är brun låter bra men resten låter inget vidare.... Vilken jävla osisRynkar på näsan
    Hoppas du iaf kunnat njuta lite av semestern!
  • takida
    starchild81 skrev 2012-02-08 12:25:37 följande:
    Hmm Känner mig så otroligt smart idag när jag skulle betala en faktura på två skjortor jag beställt.... Det kanske är bra om jag innan jag beställer kollar om priset är i $ eller i kronor.... Tyckte det vart lite för billigt ja, och självklart har jag slängt alla förpackningar...... 

Känner mig som ett äkta rikspucko idag......  
    Bra jobbatSkrattande
  • takida
    Heidi1 skrev 2012-02-08 22:25:40 följande:
    tyvärr har jag barnen i helgen
    skulle inte du vara barnledig i en vecka nu?
  • takida
    Heidi1 skrev 2012-02-08 22:33:05 följande:
    idioten hade sagt fel vecka till mig så nu fick jag planera om lite
    va irriterande! Hur går det då med utgången med din gamla vän du skulle träffa på lördag?
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!