• takida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Smecker skrev 2012-02-02 20:11:40 följande:
    Du, dagar och timmar? Det finns tydligen folk här som suttit i 5 år innan de hittat någon..
    Är det mig du syftar på nu eller?!!:)
  • takida
    Madida skrev 2012-02-04 23:17:57 följande:
    Känns bara dumt. De var tillsammans så länge.  Och det känns oanonymt hur jag nu ska förklara det
    Dessutom så är självkänslan lite tveksam när det gäller henne, tycker att hon är mycket snyggare än mig. Och hon och jag är SÅÅÅ till sättet också så jag förstår liksom inte vad han skulle se i mig...
    Jag tycker absolut du ska träffa honom! Kan förstå din tvekan, men inte ska du gå miste om en eventuell drömprins bara för att en bekant vart tillsammans med honom. O vad han skulle se i dig? En grym tjejGlad
    Det finns bara en av dig o det är du:)!
  • takida
    Madida skrev 2012-02-04 23:38:19 följande:
    Jag vet att ni har rätt och min bästa vän sa samma sak. Jag blir bara så tönt-nervös.

Hade han varit vem som helst hade jag säkert skickat åt sms idag men bara för att det är han så vågar jag inte. Vill inte göra bort mig eftersom han känner min bästa vän. Och jag är rädd att han ska ha svårt att nobba mig eftersom han är vän med och tycker bra om min vän. Och att han ska tycka det känns dumt.

Äsch, löjligt med tankar här

Och tack! Jag är en grym tjej, bara inte lika snygg som hans ex
    Tänk på att skönheten sitter i betraktarens ögon! Och vad jag ser på din lilla bild så är du en riktig pangbrudFlört
  • takida
    NatalieH skrev 2012-02-05 19:03:24 följande:
    Det verkar som att jag har en date på fredag kväll

Mycket trevligt  
    Nice! Är det med killen du träffade förra veckan?
  • takida
    Madida skrev 2012-02-05 19:46:01 följande:
    Men vadå? De man går på parmiddag hos är väl ens vänner? Alltså spelar jag spel med mina vänner.

Och jag förstår att man inte måste vara ett par för att spela spel med vänner men JAG saknar att vara ett par och gå på sånt. Jag avskyr inte alls parmiddagar så som ni verkade göra i diskussionen Det var det jag ville få fram.

Jag gillar Tp! Och "Med andra ord", och "Rita och gissa" och Rappakalja och allt vad det heter
    Jag tycker oxå att det är kul med parmiddagar, saknar det som fan. Händer allt att jag är iväg på parmiddagar nu oxå, eller alla andra är par utan jag då...
  • takida
    NatalieH skrev 2012-02-05 19:51:42 följande:
    Nej en ny
    Oh lala, värst va du ligger iFlört
  • takida
    NatalieH skrev 2012-02-05 19:56:00 följande:
    Hmm måste ju börja med detta nu
    Bäst att fortsätta när jag ändå är igång  

Den andra var inget för mej tyvärr. 
    Ja klart du ska köra på! Och man kan behöva kyssa många grodor innan man hittar sin prinsFlört
  • takida
    Night sky skrev 2012-02-05 20:41:02 följande:
    Sen han åkte iväg och jobbade på annan ort i Sverige har det liksom runnit ut i sanden... japp, tråkigt. Så jag är lite deppig.. men gör mitt bästa för att tänka på annat.
    tråkigt att höraRynkar på näsan
  • takida

Nu börjar Lauroras fest närma sig med stormsteg! Hoppas många kommer så man får ett ansikte till alla som hänger i tråden!Glad

• takida
    Heidi1 skrev 2012-02-05 21:05:53 följande:
    mmm nu ska jag äta glass ben&Jerry´s chocolate fundge brownie. den är så jäkla god
    jag har testat den, den ligger inte bland favoriterna...
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!