Inlägg från: Glädje58 |Visa alla inlägg
  • Glädje58

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Vanilla ice queen skrev 2012-06-25 17:43:08 följande:
    Glädje: jag är nöjd men fattar inte varför de tre senaste killarna jag träffat går raka spåret och blir ihop med mitt utseendes raka motsats typ.
    Ojdå, säg inte att killar går efter andra saker än hårfärg Förvånad
  • Glädje58
    Vanilla ice queen skrev 2012-06-25 17:48:56 följande:
    Glädje: Hahaha är det så Well, att börja ifrågasätta min egen personlighet känns som ett ställe jag inte vill börja rota i Fy är en riktig bitterfitta idag
    Alltså vanilla, det är inget fel på dig. Du är en riktig härlig tjej Glad

Men tänk efter nu... det måste finnas killar som du kan tänka dig att umgås med. Men ändå känner att det inte är ett pojkvänsämne. Och likadant finns det killar som älskar att umgås med dig. De tycker att det är jävligt roligt och befriande härligt. Men ändå är du inte riktigt den de söker.

Som sagt var, det är inget fel på dig. Bara det att alla inte passar ihop 

Jag längtar definitivt efter att träffa dig, känner att det skulle vara skitkul Glad 
  • Glädje58
    Cocacola skrev 2012-06-25 18:00:25 följande:
    Ja, man tycker ju det... Fast ibland är det ju knepigt som fan på riktigt men oftast går det ju att lösa bara man vill.
    Men en del har så himla svårt att vara flexibel och hitta lösningar
  • Glädje58

Jag har huvudvärk en gång vart femte år. Idag är en sån dag. Hoppas ingen tjej tänker ha sex med mig just idag, det vore taskig tajming.

• Glädje58
    Vanilla ice queen skrev 2012-06-25 18:03:08 följande:
    Glädje: Haha söt du e. Well, så är det säkert men bara jag som är besviken just idag för jag inser att efter 4jobbiga månader är det defenitivt dags att gå vidare.

Solig
  • Glädje58
    Cocacola skrev 2012-06-25 18:06:28 följande:
    Absolut! En del har väldigt svårt med det och då blir ju frågan istället: Vill man vara tillsammans med någon som är oflexibel och har svårt för att hitta lösningar på saker... ?
    Nej, fy fan för dessa tråkmånsar
  • Glädje58
    Cocacola skrev 2012-06-25 18:14:48 följande:
    ...vore egentligen klart bäst för jag vill behålla honom som vän och något annat känns lixom inte rätt...   
    Vanilla, kolla...
  • Glädje58
    Glädje58 skrev 2012-06-25 18:17:08 följande:
    Vanilla, kolla...
    Cocacola skrev 2012-06-25 18:52:09 följande:
    ?? Förkyld cola hänger inte med... Explain please?
    Jag skrev för en stund sedan att alla inte är parter-ämne, utan en del är mer kompis-ämne
  • Glädje58
    FjärilVingad73 skrev 2012-06-25 19:39:12 följande:
    ...Får hoppas på slutet av veckan....
    Vänta inte i onödan bara. Se till att ha en backup. Tänker bara på att du ser till att ha andra möjligheter för helgen om det skiter sig igen.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!