• visma1

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Jag kan tänka mig att nöja mig med vin i mitt egna sällskap

• visma1
    cajsasmamma skrev 2012-10-24 20:57:01 följande:
    Ni glömde Isno Och nej vi ska inte på en romantisk dejt, utan vi ska bara träffs och prata.
    Det ena kan leda till det andra
  • visma1
    lemonina skrev 2012-11-03 11:22:23 följande:
    Måste se till att köpa godis. För i Örebro kastar man tydligen ägg högt och lågt. Känner att min kärlek till barn bara växer
    Hihi ungar är ju för härliga
  • visma1
    Madida skrev 2012-11-08 20:34:02 följande:

Precis! Så det lär inte vara på BC jag hittar mina drömmars man
    Fast det kan ju vara så ett förhållande startar också, att man enbart tänker sig sex och sen utvecklas det till nåt mer. Fast jag kanske inte ska uttala mig eftersom jag inte reggat mig på BC.

MrC: Du skulle ju aldrig gå in på den sajten?
  • visma1
    Niklas2k skrev 2012-11-16 11:10:59 följande:
    Vad vill ni läsa i en presentation.
    90% av tjejerna skriver exakt samma saker (spytråkigt) men vad vill ni läsa om killen?
    Ingen aning, går efter om personen stavar och uttrycker sig korrekt och utseendet då.
  • visma1
    Niklas2k skrev 2012-11-16 11:24:55 följande:
    Jaha, det var mycket till hjälp.
    Ja jag veeeet Jag är lite skeptisk till presentationer överlag efter att ha skrivit till några med korrekta och roliga presentationer men som i mailen var så tråkiga och blåsta att jag inte tror att de skrivit sin egen presentation.
  • visma1
    MrC skrev 2012-11-16 11:55:28 följande:
    Sen tycker jag att en massa festbilder där personen sitter med drinkar och röker är nono.
    Du är nykterist och gillar inte rökare?
  • visma1
    Smecker skrev 2012-11-16 14:51:35 följande:
    Eller så gillar man inte rök och söker någon som visserligen inte är nykterist, men vars största hobby inte är att supa skallen av sig var eller varannan helg?
    Möjligen, vi får väl se vem som tolkat rätt.
    Jag kan tycka att bilder tagna med mobilen framför hallspegeln är de mest tråkiga och ointressanta.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!