• visma1

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Niklas2k skrev 2013-02-20 09:54:54 följande:
    Ska någon ut i skogen?
    Du gillar ju stövlar Tungan ute
  • visma1
    Niklas2k skrev 2013-02-20 11:44:00 följande:
    Hur man kan tycka att något är fult? Gillar du allt?
    Hahaha känner igen det där argumentet från någon matdiskussion.
  • visma1
    Niklas2k skrev 2013-02-20 14:53:42 följande:
    Förstår inte ens varför man måste argumentera.

"Det är inte gott."
    "Varför?"

Eh, doh? 
    Men hallå, man måste fördriva tiden på något sätt Tungan ute
  • visma1
    J a d e d skrev 2013-02-20 15:04:38 följande:

Nej gud bevare oss alla väl. Jag bara stalkar lite.
    Åhhh förstår att det är mig du är ute efter, stalka på du {#emotions_dlg.flower}
  • visma1
    J a d e d skrev 2013-02-20 15:10:35 följande:

Drömmer ju heta drömmar om dig Visma
    Vilken tur att det är ömsesidigt, drömmer heta drömmar om dig också. Varje natt. Tungan ute
  • visma1
    J a d e d skrev 2013-02-20 16:07:20 följande:
    Iofs ska jag ju bara dejta Visma och hon är okej med mitt könshår.

Jag tar dig precis som du är,
  • visma1
    J a d e d skrev 2013-02-20 18:53:35 följande:
    Härligt vi ska ha det.

Skönt att vara i en OT-tråd
  • visma1
    J a d e d skrev 2013-02-20 22:11:04 följande:
    Wut! Min förälskelse i Visma kan omöjligtvis framkalla diarré hos någon, det här tror jag inte på. Vi har ju knappt kommit igång. Drömmer
    Blir alldeles varm av att läsa detta Kyss
  • visma1

Bara jag som är fixad idag? Men igår gick jag omkring i fläckiga mjukisar då min ettåring alltid kladdar ner mig vid varje måltid. Orka byta kläder flera gånger om dagen

• visma1
    Cocacola skrev 2013-02-25 21:39:43 följande:
    Har sett familjen annorlunda och klurar över om och när det kan tänkas bli något familjeliv med två vuxna. Konstaterar att jag både vill ha det och skräms av tanken. Vill inte kompromissa bort mig själv igen.

Jag känner likadant, trivs nog rätt bra själv men säger säkerligen annorlunda när jag blir sjuk igen och vill bli ompysslad
  • visma1
    Näckrosen skrev 2013-03-10 23:01:57 följande:
    Baratittar förbi och kan bara än en gång säga att Han/Hon med stort H kan finnas på HP. Jag har hängt ihop med en som jag träffat där i över två månader nu. Lycka till.

Ps. Jag finns på quizkampen under *näckrosen* och WF som näckrosen***
    , om någon känner för att spela.
    Kram
    Han/Hon med stort H kan nog finnas lite överallt
  • visma1
    MrC skrev 2013-03-11 08:03:56 följande:
    Åh ni klagar på lite influensa, feber, snuva, vinterkräksjuka osv. Jag kan byta med er när ni vill, jag har nämligen njursten och det är INTE skönt. Jag överlevde nätdejtingdjungeln, men fan inte detta. KräksObestämd
    Ja man kan ju tycka att överlevde du i nätdejtingdjungeln borde du klara allt liksom!
  • visma1
    Smecker skrev 2013-08-13 13:05:19 följande:
    Jag har löst problemet genom att inte svara dem som inte svarar.
    Kommunikation när den är som bäst!
  • visma1

Men ulfsas och MrC mfl är inte FL lättraggat? Ser er i trådar när jag väl orkar läsa annat än i min favvo, så här borde ni väl kunna hitta dejter?

• visma1
    ulfsas skrev 2013-10-09 21:54:46 följande:
    Ser inte FL som en dejting eller raggsajt.
    Möjligen om det gäller blinddejter då vilket inte är min grej alls.
    Det är allt för chansartat tycker jag. Det är svårt nog på en dejtingsajt med bilder och här finns det oftast inga.
    Inte heller vet man om någon tjej är så sugen på att få raggbrev i inboxen heller. Man vet ju (jag iaf) knappt var folk bor ens. Jag har min smak och det är klurigt även på krogen när man ses IRL.
    Summa summarum så är FL stundtals kul men just kanske inte för raggändamål. 
    Om jag läser mellan raderna så har du en lång kravlista till och med innan man ses? Nu är jag inte medlem på någon dejtingsajt längre men där upplevde jag det som om folk har extrema krav både på personlighet och utseende innan man ens ses. Och när man väl ses så görs en bedömning inom 1 minut om man ska ses igen. Och nej, jag är inte ful och dum
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!