• visma1

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

cajsasmamma skrev 2012-12-04 15:23:33 följande:

Och för första gången i mitt liv så dejtar jag på riktigt, är det ett bevis på mognad?  
    Hur dejtar man på riktigt?
  • visma1
    cajsasmamma skrev 2012-12-04 15:28:56 följande:
    Man hoppar inte i säng direkt, man blir bjuden på dejter, man blir uppvaktad du vet sånt där romantisk fjatt  
    Aha allt enligt dejtingreglerna man kan läsa om, du får väl utvärdera sen om det fungerade bättre än att vara spontan
  • visma1
    Niklas2k skrev 2012-12-04 15:34:56 följande:
    Du är kåt, jag är kåt. Let's knulla och så får vi se vart det leder. Så!
    Word! Har aldrig fattat varför man ska vänta med sex om det känns rätt att ha det?!
  • visma1
    FjärilVingad73 skrev 2012-12-04 15:46:10 följande:
    Jag har ifs inget emot att ha sex på första dejten, men det vore najs med "typiska" dejtinggrejer som restaurangbesök, bio, fika, promenader...
    Jo men det ena utesluter väl inte det andra?
  • visma1
    cajsasmamma skrev 2012-12-04 15:48:10 följande:
    Inte mig emot heller, men jag känner att jag vill bli kär i han innan jag har sex med honom. Och det fina i det hela är att han tycker det är helt ok.
    Känns det bra för båda så är det ju nåt som passar er. Vad jag och andra tycker spelar mindre roll
  • visma1

Nackdelen om man väntar länge är att man hinner få starka känslor för personen och kanske upptäcker sen att man inte alls passar ihop sexuellt.

• visma1
    cajsasmamma skrev 2012-12-04 18:17:15 följande:
    I mitt fall vet jag att jag är kär i han nu, så jag behöver inte jobba fram kärleken Men om man tidigare har vart bränd så är man försiktig av sig . 
    Och jag tänker inte vänta i månader eller tills vi gifter oss med att ha sex med han, men några dejter kan han få vänta och sen ska det passa så man har tid på sig  
    Blir du mindre ledsen om han skulle dumpa dig nu innan ni haft sex alltså? Tror ingen har gått igenom livet utan att ha blivit bränd någon/några gånger och jag får inte ihop det med att vänta med sex.

• visma1
    FjärilVingad73 skrev 2012-12-04 19:38:36 följande:
    Hångel är najs... Tungan ute
    Jag gillar också att hångla, men nån måtta får det vara. I somras träffade jag en kille som kunde hångla i evigheter men inget mer hände liksom, fan vad trist. Nej lagom med hångel och att sen bli dominerad är perfekt!
  • visma1
    Vanilla ice queen skrev 2012-12-04 20:16:47 följande:

Huvudet på spiken, även om jag gärna dominerar emellanåt också
    Hur går det till? När jag är ug finns liksom inte det tankesättet alls.
  • visma1
    Vanilla ice queen skrev 2012-12-04 20:30:45 följande:

Ingen aning, har ingen etikett på det och skulle nog inte säga att jag är ug direkt heller. Eller så är jag en mycket olydig ug som försöker få övertaget hela tidn...
    Du låter allmänt bråkig helt enkelt Tungan ute
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!