• visma1

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Night sky skrev 2012-12-09 18:27:56 följande:
    Det ena utesluter väl inte det andra!?

Se min kommentar till Madida Hur lever livet med den numera stadgade bruden då?
  • visma1
    Madida skrev 2012-12-09 19:34:05 följande:

Det var en dejt klart över förväntan. Hade bara sett ett mörkt dåligt kort på honom och så dyker han upp och är råsnygg! Dessutom charmig. Och uppe på allt så är han 4 år yngre än jag! Det är verkligen inte likt mig.
    Och 10 min efter att vi sagt hejdå skicka han ett sms med texten "Du är fantastisk" Haha! Ja jag säger då det. Nu ska jag krypa ner i soffan och läsa min bok
    Vad härligt att få ett sånt sms!
  • visma1

MrC: Du känner inte att det blir lite av ett hysteriskt sökande med alla dejter, nej förlåt träffar? Själv skulle jag inte riktigt kunna fokusera på att lära känna en person om jag samtidigt dejtade flera stycken andra under samma tid.

• visma1
    MrC skrev 2012-12-10 09:48:10 följande:
    Har jag verkligen sökt någon? Om de sökt mig och vill träffa mig ska jag tacka nej då för att jag träffar så många andra människor i min vardag?
    Jag har fått den uppfattningen att du söker någon, sedan är det väl skillnad på att träffa någon som en potentiell dejt eller om du träffar andra genom exempelvis jobbet? Oavsett vem som tog initiativet.
  • visma1
    ulfsas skrev 2012-12-15 17:46:26 följande:
    Jo, jag dammsuger och tvättar fönster vid behov. Jag får ju sköta om det mesta här hemma. Men det är mysigt att ha något att fixa med också.
    Mysigt att tvätta fönster? Önskar att jag också tyckte det, då kanske jag skulle kunna titta ut  från mina
  • visma1

Det finns ju alla åldrar på en dejtingsajt, iallafall har jag haft besök av alltifrån 18-70-åringar

• visma1

Jag vill också känna mig lite kinky så det är bäst att jag läser boken Drömmer

• visma1
    lemonina skrev 2012-12-30 19:40:34 följande:

Vad var det nu igen? Det låter dirty iallafall
    Eller Vanillas berömda massage
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!