• visma1

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Vanilla: Hur många inbox blev det av folk som vill disciplinera dig?

cajsasmamma skrev 2012-12-05 09:19:15 följande:
    dom slipper jag nu när jag har låst min sida, krävs ju lite tankeverksamhet för att klurra ut hur man inboxar mig
    Du lägger ribban högt för de stackars killarna!
  • visma1
    MrC skrev 2012-12-06 04:27:54 följande:
    Jag får en del mejl (BC, HP) från män/pojkar som tycker jag är snygg i skägg, flyga och kostym och härom dagen kom det ett ganska kul mess. Han var nästan värd ett svar. Jag ser ut som en mogen man med stil tyckte han, han var förresten lika gammal/ung som jag.
    Roligast var när en yngre kille (typ 22) som ville suga av mig när jag drog honom i hans långa blonda hår. *brrrr*
    Smickrande, men jag drar nog hellre i en blondins hår isf.

Får ni kvinnor inga mess från kvinnor, även om det står att ni är hetero?
    Fast varför inte testa? En kille borde ju vara bättre än tjejer på det jobbet eftersom han har en kuk själv
    MrC skrev 2012-12-06 04:43:12 följande:
    Jag är faktiskt riktigt sur för att jag inte är bisexuell. Tänk, det bästa av två världar?
    Jo, jag råkade faktiskt ut för ragg på en bensinmack i Märsta för 1-2 månader sedan. En man alltså... sjukt.
    En gång fick jag ragg på tunnelbanan... man alltså!
    Borde jag vara rädd?
    Märsta? Mina hemtrakter!

• visma1
    MrC skrev 2012-12-06 15:20:19 följande:
    Precis! Om någon vet hur jobbet ska göras riktigt bra så måste det ju vara en man?

Skål för Norrort!

Redan börjat supa? Jo jag gillar norra sidan mest, gjorde revolt och flyttade ifrån södra sidan för ett antal år sen och det var ett bra beslut.
  • visma1
    MrC skrev 2012-12-08 10:41:03 följande:
    God morgon. =)

Den här gången körde jag henne hem på morgonen. SkämsDrömmerTomteSoligFlört
    Update please!
    Du ligger i, alltid nån brud på gång
    lemonina skrev 2012-12-08 15:08:21 följande:
    Det hände ingenting förutom att jag inte tålde någon dryck. Kan ha berott på att jag skulle feströka och det var ett tag sedan. Så jag har legat i sängen hela dagen med huvudvärk från helvetet. Killen pratade jag med lite men tror inte att han är något för mig. Alldeles för ung och så lät han lite som en smurf när han pratade.
    Smurfröst? Haha det skulle jag velat höra!

• visma1
    cajsasmamma skrev 2012-12-08 18:51:11 följande:
    är bortrest tom tisdasg så vi hinner inte ses förrän senare nästa vecka .
    Det låter bra, då blir det ju lättare att hålla på sig om ni inte ses liksom
    MrC skrev 2012-12-08 18:51:27 följande:
    Klart man får ha en dålig dag, jag kan fortsätta träffa henne och vara hennes kramkompis. Kan ju hända att jag ändrar mig. Den som lever får se, men *klick* sa det inte.
    Ähh gillar man nån glömmer man väl bort sina eventuella bekymmer och slutar tjura. Jag skulle ha blivit helt avtänd iallafall. Lite lustigt att du drar upp hennes gamla idrottsframgångar, det säger väl inte så mycket om hennes person, eller?

• visma1

Ähh jag lägger energi på att få leva ut mina fantasier istället för att läsa en halvdåligt skriven bok Tungan ute

• visma1
    Madida skrev 2012-12-09 15:57:19 följande:

Och vem sa att man måste välja mellan att läsa boken och leva ut fantasierna? :) Dessutom har jag svårt att tänka att det finns en man som Grey någonstans. Och finns det så lär inte jag råka på honom :)
    Det ena utesluter alltid det andra Nejdå men en halvtaskigt skriven bok lockar inte riktigt.
    takida skrev 2012-12-09 15:23:28 följande:
    Hur går det då? Lyckas du leva ut dina fantasier med någon? Skrattande
    Lite saker har jag lyckats med, men jag har väldigt mycket mer att uppleva

• visma1
    lemonina skrev 2012-12-09 15:38:44 följande:

haha jag måste nog ha lite inspiration eftersom jag redan levt ut mina fantasier SkämsFlört 
    Antingen har du inte så mycket fantasi eller så ligger du verkligen i Tungan ute
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!