• visma1

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

MrC skrev 2012-12-31 14:13:25 följande:
    Nja, men det är ändå som skönt att få sätta punkt för något och känna att man börjar om.

Måste man ha nyår som anledning för att kunna göra det?
  • visma1
    MrC skrev 2012-12-31 15:24:07 följande:
    Nej, men för mig känns det som ett bra avstamp. Man får göra bokslut och börja om från början. T.ex. så börjar jag nytt jobb om några veckor och för bara 5 veckor sedan flyttade jag in i min lägenhet igen. Nu har jag kommit på plats och allt känns som ett nytt liv liksom.
    Aha jag brukar inte börja med boksluten förrän tidigast i februari när jag fått in alla papper Tungan ute
  • visma1
    MrC skrev 2013-01-01 16:09:48 följande:
    Haha jag fick fyllemess (två st) från någon i tråden inatt (nä, jag avslöjar inte vem). Kyss Puss på dig med! Flört
    Är det Fröken Vanilla som varit i farten igen? Tungan ute
  • visma1
    Vanilla ice queen skrev 2013-01-01 17:23:15 följande:
    Nainen: Antar att det var en kvinna som SMSat mrC då han skrev "puss på dig" här i tråden. Men tja kan ju vara en man också
    Ja MrC skulle ju vidga sina vyer, eller hur var det?
  • visma1

Jag förstår inte varför man skriver ut det som sker privat mellan trådmedlemmar, såvida man inte kommit överens om det förstås men så verkar det inte vara i detta fall.Och nej, det känns inte särskilt svårt att lista ut vem messen är ifrån

• visma1
    Madida skrev 2013-01-02 01:52:30 följande:
    Och jag ser inte meningen med att jag här skulle skriva små hintar varje gång jag får ett privat meddelande från någon i tråden. Var det meningen att all kontakt skulle vara offentlig så hade man väl kunnat skriva det i tråden direkt.
    Troligtvis gör man så för att få uppmärksamhet, men i längden lönar det sig knappast. Tror att det är få personer som fortsätter att anförtro sig till en person som kanske plötsligt hintar om något i tråden.
  • visma1
    MrC skrev 2013-01-02 10:54:40 följande:
    Haha ni skapar då minsann en diskussion om ingenting. Meddelandet var helt oskyldigt.
    Hon som skrev meddelandet inboxade mig nu och tyckte att ni är ju helt väck. Ni är bara avundsjuka för att ni inte fick något skojigt meddelande.
    Jag tycker att fler borde skicka fyllemess till varandra, livet blir skojigare då. Flört
    Vad bra att ni är överens, lika barn leka bäst Drömmer
  • visma1
    MrC skrev 2013-01-02 10:56:58 följande:
    Eller så finns det inget fyllesms och bara jag som trollar?
    Varför skriver folk öht i tråden? Ni har aldrig skrivit något i tråden för att få uppmärksamhet? Vi är nog alla attention whores om vi tänker efter.
    Jag skulle inte använda mig av något som någon annan skrivit privat till mig för att få uppmärksamhet.
  • visma1
    cajsasmamma skrev 2013-01-03 00:33:11 följande:
    Det var inte ingen strategi. Jag ville inte bara ligga med han dom första dejterna  för jag ville lära han först. Och nu i efterhand är jag jäkligt glad att jag inte hoppade med han i säng direkt, han var inget att ha!  

Jag letar inte efter en sexpartner utan en livskamrat som uppfyller kraven jag har på han. Om han inte fyller upp grundkraven så kompiceras han inte upp sina chanser om han är bra i sängen.

Om jag inte hittar någon att leva med så har jag det bra som det är, ihop med min sexpartner!

På så vis, ja känns det bättre för dig att inte haft sex med honom nu när det inte blev något mer så var det ju rätt för dig. Du menar att du har en KK så du satsar allt på att leta efter något seriöst när du ändå får sex?!
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!