• Nicke

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

eller dejtar och dejtar...

• Nicke
    Laurora skrev 2012-01-11 15:43:41 följande:
    Jag tänkte först "vaddå, en disk och tvättmaskin i ett?"

hahaha

men ja det finns kombomaskiner, alla säger att de är så dåliga men jag vettesjutton, nuförtiden är de kanske bättre? Jag kör tvättstuga och tvätt hos kompisen i värsta fall har ett eget tvättstugerum i lägenheten men det är kattlåderum numera Oskyldig    
    Det som är tråkigt är att man måste vänta tills tvätten är torr innan man kan köra en ny maskin. Med separat torktumlare så kan man torka tvätt samtidigt som man tvättar. Är man ensam och kör någon maskin i veckan så är det nog bra.
  • Nicke

Diskmaskin var det första jag pressade in här i köket när jag flyttade hit. Det är ju inte standardmått eller vattenledningar som man kan göra något bra med så jag har ju fått göra en massa specialare men det funkar kanon. Jag kan inte tänka mig ett liv utan diskmaskin. Herregud. Det går ju minst 1 gång om dagen när jag har barnen.

• Nicke
    starchild81 skrev 2012-01-11 21:16:40 följande:
    heeeje nu blir det varm chocklad och grädde samt att kura ner sig och läsa boken konsten att läsa tankar......

Tjejkompisen sa att om jag skall ge mig ut i dejtingträsket  med alla grodor som simmar där behöver jag nog lite kött på låren...

Skall bli kul och se vad boken handlar om skratt ;) tur jag har sympatiska vänner iaf *skratt* 
    Henrik Fexeus! Jag är inte riktigt klar med boken än. Har båda de där böckerna. Väldigt intressant. :)
    Ska nog ta och läsa ut något år. ;)
  • Nicke
    etanol skrev 2012-01-17 21:34:42 följande:
    Jag träffade en häst en gång.
    Jag beklagar.
  • Nicke

Jag är längdkänslig när det kommer till tjejer.
    Jag är rätt lång och hittills har ingen varit längre.

• Nicke
    Vanilla ice queen skrev 2012-01-18 18:32:45 följande:
    Äh han får ta mig för den jag är. Ingen kille har någonsin frågat mig om dyl förut. Han får stå ut med mina 185cm (i klackar) i någon timme:))
    Då är du marginellt längre än mig också.
  • Nicke
    Vanilla ice queen skrev 2012-01-18 18:41:46 följande:
    Niklas: Med eller utan klackar?
    Med klackar
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!