• ulfsas

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Madida skrev 2012-10-10 17:26:43 följande:

Jo absolut! Förlåt! Det var superfint! Men du har ju inte besvarat mitt svar!
    Nej, för det var lite kryptisktSkrikandes
    Man, 192 cm, 48 år, Sundbyberg, singel ;)
  • ulfsas
    Vanilla ice queen skrev 2012-10-10 15:49:30 följande:
    Mja hennes tanke var mer att det var tråkigt att ha sex med samma person under lång tid. Det blir ju tråkigt efter ett tag. Då var hon ironiskt och kom på den där idéen. Tror det misstolkades lite
    Vet du. Jag tror du har rättSkrattande
  • ulfsas
    Madida skrev 2012-10-22 00:57:39 följande:
    Kan väl bjuda på ännu ett härligt dejtingmail jag fick idag.

"Välkommen Jamilta Jag vill njuta med dig och jag vill lära känna dig spännande uppdrag ok masisa" 
    Har ni bestämt datum och köpt ringar ännu?

Förvånad 
  • ulfsas
    Madida skrev 2012-10-22 01:10:18 följande:
    Nej...jag väntar fortfarande på dig Hjärta
    Ujuj, ja, jag har ju två bättre begagnade ringar härFlört
  • ulfsas
    visma1 skrev 2012-10-22 13:19:53 följande:
    Jag också och vi höll ihop i 10 år
    Det bevisar väl bara en enda sak. Inget är garanterat för framtiden varesig man träffas i en kort tid eller i flera år innan man flyttar ihop eller blir tillsammans.

Det kan gå hur som helst efter vilken tid som helst. Alltså är det bara att köra på så länge det känns bra och när det inte längre gör det så säger man ''tack för mig''.

Gör man det utan att gå bakom ryggen på den andre så kan separationen kanske ske under ordnade former och då är det lindrigare för barnen om man har några. Stor omställning även för dem.

Ingen mening med att känna sig bränd allt för länge utan det är bara att inse att det är så det funkar numera. Ingen skall ju tvingas att bo tillsammans med någon som man inte vill bo med av fri vilja.
    Det var nog inte bättre förr när folk inte fick/kunde skiljas. 
  • ulfsas
    Vanilla ice queen skrev 2012-10-22 13:24:46 följande:
    Ihhh i morgon ska jag börja mitt nya jobb. Ska bli askul men lite nervöst är det ju. Ska låtsas vara normal så länge jag bara klarar av inte hoppa upp och ner på stolarna på expeditionen och hälla i mig 8koppar kaffe innan lunch
    Lycka till. 
    Tror att du är en glad tjej som uppskattas på ditt nya jobb. 
    Annars är de tokigaSolig 
  • ulfsas
    Hej hur är det? Jag hoppas att du är bra, du dont vara suprise att få mitt budskap. Mitt namn är Brenda, men för närvarande i Nigeria gör min magisterexamen mode programmet designer skolan kom jag över din profil här på Happypancake.com, därför jag känner mig mycket imponera veta mer om dig, eftersom jag tror att man kan hitta en mycket bra omtänksam person är förståelse och Gud fruktar människan någonstans i världen, om du verkligen bryr dig att veta mer om mig kan du lägga till mig dis är min yahoo ID brenda101ford och dis min e-postadress brenda101ford@yahoo.com hoppas också höra från dig och Gud välsigna ...

Brenda Cares!

Tänk så kul det är att ha en 28 årig beundrarinna med sydamerikanskt ursprung som pluggar i Nigeria av alla ställen.
    Tala om long distance....min gullungeNalle 
  • ulfsas
    Nirvana skrev 2012-10-22 15:05:49 följande:
    ulfsas, det där är ett erbjudande man inte tackar nej till Hon är ju dessutom asbra på svenska fast hon verkar bryta lite på engelska ibland.
    SFi vet la du. Hon är ju från sydamerika...
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!