Inlägg från: Ernst Hugo |Visa alla inlägg
  • Ernst Hugo

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

ulfsas skrev 2012-08-25 19:29:23 följande:
    Tänkte att man tar minus månen så blir det en rebusOskyldig
    Stämmer bättre. Funkar bättre än HP Drömmer
    Postbanken, postbanken, pooostbanken....
  • Ernst Hugo
    Night sky skrev 2012-08-25 21:59:45 följande:
    Hehe.. ja, då är det som det ska vara!

Hoppas du kom i ordning och fick in lite saker i bilen innan flytten!  
    Och sjutton hur duktig du var på att läsa tillbaka!  

Ja man blir impad {#emotions_dlg.flower}  

NS - är lite avis på hur lycklig du verkar. Solig 
  • Ernst Hugo
    Night sky skrev 2012-08-25 22:20:43 följande:
    Ja, jag kan inte sticka under stolen med att det känns bra just nu... I morgon kommer ett eldprov, då får vi se vad han går för. Vi ska nämligen till Ikea på en söndag Förvånad Drömmer

Du kommer nog att träffa någon och bli lycklig du med!

Men jag vågar inte riktigt ta ut något i förskott när det gäller mig... jag har lite dålig erfarenhet av att lycka håller för evigt Foten i munnen
    Det är väl det som är det värsta i dejtingfrågan för mig kanske Glad jag är ganska lycklig ensam. Men kanske bara som jag säger tills jag träffar den rätta.

Tror iofs att jag vet vad jag söker nu - verkar desto svårare att hitta Solig   
  • Ernst Hugo
    takida skrev 2012-08-25 23:07:31 följande:
    Är det så viktigt att veta vad man söker? Grundegenskaper absolut men jag är rätt öppen för förslag så att säga, blir jag kär så blir jag och vill inte måla in mig i ett hörn vilket jag tror man har en tendens att göra om man vet precis vad man söker. 

Nja, nu är det ett anslag, en ton, en känsla jag söker. Jag vet hur den känns men inte hur den ser ut.
  • Ernst Hugo
    Vanilla ice queen skrev 2012-08-25 23:22:44 följande:
    EH och Takida: hmm jag tror det är problemet med just nätdejting. Man blir säker på att man vet vad man söker, träffar folk och så känns det helt ok och så och efter att ha träffat massa miffon så nöjer man sig med helt ok istället för att vänta in den där rätta (tror inte att det bara finns en..). Man träffar ju massor med snygga människor irl som man bara låter passera just för att man inte känner attraktion och sen dyker det upp någon mindre snygg och attraktionen är total. Det går man ju miste om i nätdejtingen samt att man dejtar massa snyggingar helt i onödan för att man inte känner attraktion. Det positiva med nätdejting är ju dock att man hittar folk man annars troligtvis aldrig skulle träffa... Bara en liten tanke sådär
    Synd att jag inte kan citera från brevet min senaste dejt skrev {#emotions_dlg.flower} hon skrev det så vackert och så sant (så om du läser detta inlägg nu V så vet du att jag uppskattade det).

Trevligt är inte nära, att det känns ok är inte i närheten och personligen blir jag inte avtrubbad och är oxå en ganska kinkig typ Glad Senaste dejten var precis som det skall kännas. Det känns lätt, man blir glad, man tycker om, man känner sig omtyckt, man vill ha mer, man är lite nervös.

Sedan kan det ändå finnas saker som gör att fortsättning...........trots allt inte följer.    
  • Ernst Hugo
    Night sky skrev 2012-08-25 23:58:06 följande:
    Va? Du borde kanske ha sagt att du uppskattade det din senaste dejt skrivit!? Ska hon nu eventuellt få läsa det här istället? Förvånad

Nej då, hon vet om att jag uppskattade både brev och dejt Solig men skulle hon läsa detta och tveka på om det var henne jag menade så....

Så låga tankar du har om mig NS {#emotions_dlg.flower}  
  • Ernst Hugo

Hallo i tråden Solig

Någon nysvirad och någon nydejtad här, förutom NS som har en relation nu då Drömmer  

• Ernst Hugo
    Night sky skrev 2012-09-01 09:21:18 följande:
    Hej!
    Hur går det för dig då EH? Är du nysvirad och/eller nydejtad då?

Jag vill nog fortfarande kalla mig dejtande... relation? Nja, det är alltför tidigt

Vad duktig du är! Kul med släktträff.
    Jag måste ta och testa ditt recept på annanaspajen också Tungan ute

Njae, inte direkt nydejtad. Men är riktigt sugen på en dejt nu och känner mig öppen i sinnet för lite vad som kommer i min väg. Drömmer
  • Ernst Hugo
    Night sky skrev 2012-09-01 09:55:30 följande:
    Aha... så hör ni det tjejer! EH vill dejta!

Tack ! Inget i inboxen än hahaha Solig
  • Ernst Hugo
    Lestat skrev 2012-09-01 10:58:15 följande:
    Internetdejtandet är överskattat. Det var kul för tio år sedan, nu är det bara en enda sörja tyvärr.
    Det var en  nyanserad och fin bild av hela internetdejtandet Solig
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!