Inlägg från: Night sky |Visa alla inlägg
  • Night sky

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Heidi1 skrev 2012-03-06 08:14:57 följande:
    God morgon!

Igår kväll var hostan skit, den är jobbigast på kvällarna   Men just nu är den ganska bra, få se hur det blir idag.
    tack för att du fråga {#emotions_dlg.flower}

Hur är det med dig och hur går det med bad boy?
    Usch för hosta, speciellt nattetid eller så brukar den dyka upp när man inte vill hosta, i bussar osv. Då blir det bara värre när man försöker att INTE hosta.

Med mig är det bara bra. Har köpt den där nässprayen som ska vara bra mot både rinnsnuva och nästäppa och den fungerar riktigt bra

Ja, vi får se hur det går. Har just för tillfället inte så mycket att rapportera mer än att vi hördes av per telefon senast igår kväll och vi har inte pratat nåt mer om att ses än... fortsättning följer helt enkelt
  • Night sky
    Heidi1 skrev 2012-03-06 08:12:50 följande:
    Japp eller några våfflor och råkar spilla lite sylt och grädde på grejerna
    Åh vad gott med våfflor! Tungan ute
  • Night sky
    NatalieH skrev 2012-03-06 10:25:11 följande:
    Känns det bra då?
    Jag vet inte hur det känns... jag visste ju redan från början att han är en sån kille som jag skulle kunna falla för. Och det finns stor risk att jag kommer göra det. Men lägger band på mig då jag även typ redan är inställd på att bli sårad igen då han inte kommer bli intresserad fullt ut.
    Detta är ju jättedumt och har pratat med vänner om det. Har jag den här inställningen så är det ju just så det kommer att bli... suck!

Lite väl personligt kanske för den här allmänna tråden? Men man får väl bjuda lite på sig själv.
  • Night sky
    Glädje58 skrev 2012-03-06 11:00:30 följande:
    Jag tycker inte att den här tråden är allmän. Det är många som har bjudit på sig själva, och det gör tråden så härligt levande. Det är inte bara skoj hela tiden, det kommer djupa dalar också. Så ut med det bara om du känner för det...
    Jag tänkte mest på alla andra där ute som bara sitter och läser. Vad har de med mitt att göra liksom?
    Mer än så har jag inte att gå ut med här i tråden... angående dejten så försöker jag tänka positivt, om jag nu ska tänka nåt alls... och ta en dag i taget och låta honom ta mer initiativ om han är intresserad. 
  • Night sky
    Legacy skrev 2012-03-06 11:02:12 följande:
    Det gick görfint , han ville ses igen fick jag mess om när jag kom hem så uppenbarligen har jag inte skrämt bort honom än, en helt normal kille! Men en sak var kul, han bor längst upp på ett berg så han ser hem till mig Sombor längst upp på ett annat berg liksom

och han gör egen musik nu babblade vi om allt annat så det hanns inte med tyvärr men jag är så nyfiken på hur det låter hans egenproducerade musik
    Vad roligt att dejten gick så bra!
  • Night sky
    Legacy skrev 2012-03-06 11:15:34 följande:
    Jaaa och vi kunde prata om allt och inget kändes konstigt förutom att mina nerver tydligen inte pallade, han var faktiskt ruggigt söt killen och snygg OCH har en bra personlighet så långt. Wow vad hände liksom
    Härliga tider!!

Jag kände likadan efter min nu senaste dejt.. och jag hoppas på att det är seriöst och ärligt från hans sida också nu... *lite nervöst skratt*
  • Night sky
    Glädje58 skrev 2012-03-06 11:11:47 följande:
    Jag tror att många läser denna tråd får lite idéer och tips. Jag vill gärna dela med mig av mina erfarenheter, man jag tror att jag gör det främst för min egen del. Det är väldigt givande att få skriva av sig, jag känner att jag kan förstår mig själv bättre på något sätt.

Det som vi skriver kan ju trigga någon som bara läser tråden i vanliga fall, att själv börja skriva här också. Jag önskar att fler ville dela med sig... 
    Jo, så är det ju säkert. Skulle också tycka det vore kul om fler ville dela med sig!
  • Night sky
    Legacy skrev 2012-03-06 11:23:42 följande:
    Vad härligt ja då är vi två då, sen att han är så rak och säger att han gärna ses igen och dessutom direkt efter och inte fjantar sig med at vänta x antal dagar och så...

LITE nervöst, fan det känns helt sjukt nervöst bara att tänka på att ses igen. Han är en såndär som jag tänker att han är utanför min liga, hemska tanke!  
    Hehe.. ja, det är bra när de är raka. Han jag träffar har ju också varit rak om att träffas igen och ringt när han sagt osv... men jag min idiot har svårt att tänka positivt iallafall och kommer antagligen att stjälpa hela grejen... jag behöver verkligen hjälp med att tänka positivt!

Och du... du får inte ens tänka att han är utanför din liga. Gillar han Dig ÄR han i din liga! Basta!
  • Night sky
    Glädje58 skrev 2012-03-06 11:46:27 följande:
    Ett bra tips är att sluta tänka negativt Drömmer
    Haha.. tack! Ska göra mitt bästa att tänka positivt på den!
  • Night sky
    Glädje58 skrev 2012-03-06 11:52:44 följande:
    Gör så här... tänk inte på sånt ni inte vill ha eller ska hända.... Tänk på sånt ni vill ha och ska hända... Tillvaron blir så mycket trevligare på det sättet.

Det krävs övning, för det är så himla lätt att gnälltänka på de negativa sakerna som finns omkring en
    Det är just i det här med killar som de negativa tankarna har börjat komma. Var så positiv och naiv i början av nätdejtingkarriären att jag blivit helt fördärvad känns det som... borde kanske egentligen ta en paus... men det vill jag inte!
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!