Inlägg från: Night sky |Visa alla inlägg
  • Night sky

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Heidi1 skrev 2012-03-07 23:43:00 följande:
    5 till 8 sms som typ bara innehåller saknar dig längtar efter dig tycker jag är för mycket men om det hade varit en sms konversation om något annat så hade det inte varit mycket.
    Nä, jag förstod att det var så.. det är så jag tänkte också det var därför jag skrev det där om att innehållet har betydelse. En normal konversation är ju inga problem. Men envägskommunikation är ju inte lika roligt

• Night sky
    Smecker skrev 2012-03-08 00:27:33 följande:
    Jag är gratis, vännen. Du undrade vad jag gör här?

Alla har vi våra sår och skelett i garderoben. Det finns ingen människa som går genom livet utan att få ärr och skador av livet självt. Frågan är, vore det egentligen värt att leva utan dem? Hur mycket skulle vi uppskatta de bra och fina stunderna om vi inte hade de dåliga att jämföra med? Och vem vore du, utan dina erfarenheter, både de bra och de dåliga?

Det som har hänt har hänt. Hur du lever och tänker och gör idag gör inte igår ogjort. Varför då låta det som varit påverka det som komma skall? Jag har sagt det tidigare. Om du skall gå genom livet och låta det förflutna påverka dig, så kommer du gå baklänges genom livet och titta på det som varit. Alternativet är att du helt enkelt vänder dig om och lyfter blicken mot horisonten. Vägen är inte rak, den är stundtals rätt mörk och skrämmande, men det är en sjusärdeles resa.. it's the ride of your life.
    Hehe.. det var ju lite på skoj. Jag har fattat vad du gör här
    Det du skriver är inget nytt men man tackar för uppdateringen av detta som man kan behöva lite då och då och det uppskattas men det jag retar mig lite på är att du verkar tycka att allt är så himla lätt. Du kanske har lätt att inte tänka på det som har hänt och inte låta det påverka dig. Men alla har inte lika lätt för det.
    Och jag gör mitt bästa att tänka positivt för om jag inte gjorde det hade jag aldrig orkat med att fortsätta att dejta!

• Night sky
    Legacy skrev 2012-03-08 17:51:34 följande:
    hihi bytte in trisslotten jag vann på och vann 2 gånger på samma lott, 25 och 50 kronor på samma
    Tur både i spel och kärlek... det går bra nu! Kul!
  • Night sky
    Legacy skrev 2012-03-08 18:18:06 följande:
    Det enda jag vet är att det alltid vänder lika snabbt som det kommer så jag förbereder mig för apokalypsen nu
    Nej nej nej... inte så! Det här kommer gå så bra så!
    POSITIVA tankar!!!!! (försöker samtidigt vända mitt eget försulade sinne)  
  • Night sky
    Smecker skrev 2012-03-08 19:48:57 följande:
    Jaså, fullmåne. Ut och yla med dig.
    Såg den precis genom fönstret... mäktigt!
  • Night sky
    FjärilVingad73 skrev 2012-03-08 19:54:02 följande:
    Får väl ta mig en cigg och glo på måneländet en stund...
    Gör det om du kan se den!?
    Man skulle ha nån att krama medan man tittar på månen bara! 
  • Night sky
    Smecker skrev 2012-03-08 20:13:28 följande:
    Jag har en av ungarnas nallebjörnar här, det kommer man långt med.
    Hmm misstänkte att man skulle ha barn!
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!