Inlägg från: Night sky |Visa alla inlägg
  • Night sky

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Glädje58 skrev 2012-03-06 12:06:12 följande:
    Att du börjar tänka i banor där man målar upp negativa utvecklingar är väl ett naturligt skydd för en själv. En sorts försäkring. Går det åt skogen så var man lite förberedd på den händelsen och fallet kanske inte blir lika hårt.
    Japp det är ett skydd, det vet jag. Jag gör visst allt jag kan nuförtiden för att slippa bli sårad gång på gång. Jag vill vara förberedd och nu är jag det. Det är skit att tänka så jag vet...  men just nu i denna stund kan jag inte göra så mycket åt det. Men det kommer bättre tider!
  • Night sky
    Vanilla ice queen skrev 2012-03-06 13:15:19 följande:
    Legacy: Hur gick det?

Bellis: Jag hittar inte vad du skrev till honom?! Det är superdrygt att gå tillbaka långt i tråden med telefonen...

Nu blev det mycket. FB flirt och nu även görsnygg brandman. Have mercy!!! Men FB flirten tycker jag om redan och han är också görsnygg fast brandmannen snäppet vassare. Kan man träffa bägge samtidigt kanske... Eller är det inte snällt? Alltså jag är ju redan involverad i den ena därav att det ksnske vore lite ruttet...
    Härligt med två val hehe... ja, det kanske är lite ruttet att träffa två stycken samtidigt. Men hur ska man annars kunna veta?

• Night sky
    Vanilla ice queen skrev 2012-03-06 15:35:27 följande:
    Ska till frisören och fixa utväxten men min kompis visade hur jag skulle se ut som brunette så nu blev jag lite sugen. Ambivalent! Vågar man. Vad tycker ni, brunt eller blondt Bild?
    Nu är jag lite sent ute... men du passar i bägge! Det är bara välja det du känner dig mest bekväm i. Men vilken rolig grej, hur har hon gjort, eller med vilket program?
  • Night sky
    Vanilla ice queen skrev 2012-03-06 16:42:36 följande:
    Inte försent ska dit i morgon Det är en app som heter hair color Jätterolig!
    En app! Aha.. den måste jag försöka leta fram. Det där vill ju jag testa!
  • Night sky

Hörde jag en liten aning av besvikelse i rösten på mr badboy´s aaahhh... när han frågade hur jag jobbade i veckan och jag sa att jag också jobbar fredagkvällen..?
    I hope so!

Men till råga på allt har jag börjat känna mig konstig i halsen... skit om det är en ny förkylning på G!!??  

• Night sky

Godnatt Legacy... har inte riktigt följt upp tråden här på kvällen då jag nyss kom hem.. men lycka till på fredag känns det rätt att säga om jag inte missförstått nåt!

Och du Glädje, lärde du dig nåt om dig själv iom att du läste boken "hemligheten"? Är den värd att läsas? 

• Night sky
    takida skrev 2012-03-06 21:57:19 följande:
    Bara så att ni alla vet: min dejt, han saknar migGlad massor:) Det känns stortHjärta
    Nu ska jag somna med ett leende på läpparna:)

Gonatt alla fina{#emotions_dlg.flower} 
    Härligt!
    God natt och sovgott! 
  • Night sky
    NatalieH skrev 2012-03-06 22:06:32 följande:
    Nu bli r det sängen för mej med
    Är så sjukt trött, förlorade några timmar i helgen när liten var så sjuk

Sov så gott fina ni!! Hjärta
    Kram    
    Och godnatt och sovgott du med!! Har hon kryat på sig nu då?
    Kram 
  • Night sky
    Glädje58 skrev 2012-03-06 22:09:08 följande:
    Jag har inte hunnit läsa så mycket än. Men jag tänkte just på att man backar tillbaka efter några dejter eller inte vågar inleda en relation. Att det kan bero på att man som liten inte fick uppmärksamhet när man behövde tröstas. Om föräldrarna inte tog sig an barnet eller blev irriterade för att det grät, så kan barnet lära sig att inte visa negativa känslor, för det tyckte föräldrarna mer om. Målet var att komma närmare sina föräldrar.

Om man då som vuxen vill ty sig till en ev partner så kan det beteendet sitta kvar. Man vågar inte visa sina känslor fast man så gärna vill närma sig den andra. 

Fan, svårt att förklara... jag får läsa mer 
    Ja, du får läsa mer och ge oss en lektion i detta!
    Jag tror kanske eventuellt jag ska ta och läsa den där boken sen. Känner att det nog kan finnas mycket i min bakgrund som kan försvåra det för mig.
  • Night sky
    NatalieH skrev 2012-03-06 22:10:52 följande:
    Ja hon är "bara" snuvig och extra trött.
    Vad skönt!
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!