Inlägg från: Night sky |Visa alla inlägg
  • Night sky

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Legacy skrev 2012-03-07 16:21:27 följande:

Jagkommer nog somna gott ikväll hjälp jag är helt slut efter en hel dag av att vara uppe och röra på sig och allt

Allt bra med alla andra? Jag ska snart åka hem tror jag, lätt att fastna på jobbet bara  

Åk hem med dig.. att fastna på jobbet kan inte vara bra!

Här är allt bra iallafall.. förutom att jag tryckt i mig en massa choklad för att jag var så himla hungrig... det var ju kanske inte så bra, men gott!  
  • Night sky
    Niklas2k skrev 2012-03-07 18:14:01 följande:
    Flera killar... hur många är vi egentligen?
    Ja, hur många är ni egentligen? Och du Niklas har ju sagt att du inte ens dejtar längre... så ska vi räkna bort dig då eller? Nääääää det ska vi ju inte!
    Men hur går det för er killar egentligen.. dåligt med uppdateringar från dejter må jag säga. Det är bara vi tjejer som mest står för den biten! 
  • Night sky
    Glädje58 skrev 2012-03-07 19:36:11 följande:
    Fan också, nu snöar det och jag som ska ut och jobba Obestämd
    Heidi1 skrev 2012-03-07 19:37:09 följande:
    Här har det snöat en stund Rynkar på näsan
    Snöar?! Är ni inte kloka... säg genast till att så kan det INTE fortsätta! Vill ha VÅÅÅÅÅÅR!!!!
  • Night sky
    Smecker skrev 2012-03-07 19:43:12 följande:
    Just precis, och det sköter ni med bravur.
    Haha.. ja, jag trodde att det var det man gjorde i dejtingdjungeln... dejtar alltså! 
  • Night sky
    Smecker skrev 2012-03-07 19:53:37 följande:
    Det sa jag väl inte emot?
    Nä, men trodde nog att ni killar skulle dejta lite mer
  • Night sky
    Legacy skrev 2012-03-07 19:51:50 följande:
    ähm ett annorlunda mail på ekontakt Drömmer fan här slänger vi kläderna innan vi setts ens perfekt ju!

Jag är en glad kille som blev nyfiken på dig.
    Jag jobbar som nakenmodell i olika sammanhang men oftast på tjejfester och dammiddagar. Om några veckor ska jag stå nakenmodell på en mässa. Du kanske vill komma o titta?
    Bjud in han till den 17:e... lite underhållning! Tungan ute
  • Night sky
    Smecker skrev 2012-03-07 20:00:49 följande:
    Det vet du väl inget om?
    Men suck Smecker.. ibland (läs nästan alltid) är du så jobbig! Nä, och ni vet inget om hur mycket vi tjejer egentligen dejtar heller .... kanske bara tar upp guldkornen och idioterna!

Men om det nu är så att ni (du) dejtar utan att ta upp det i tråden tycker jag faktiskt att det är lite dålig stil då vi andra berättar om våra dejter!  
  • Night sky
    takida skrev 2012-03-07 20:04:24 följande:
    tror att killarna är mer restriktiva vad gäller att berätta om sina dejter, eller?
    Mer restriktiva??? Det berättar ju för sjutton ingenting... tråkmånsar isåfall
  • Night sky
    Smecker skrev 2012-03-07 20:12:32 följande:
    Tack vännen, du anar inte hur dina ord värmer

Jag är fullständigt övertygad om att ni inte berättar om alla era dejter. Och vad gäller vad jag gör och inte gör.. och vad jag berättar och inte berättar.. så är det mitt problem. Den dagen jag får problem i det dejtande jag kanske eventuellt möjligtvis ägnar mig åt, eller behöver stöttning eller råd, så lovar jag att överväga att ta upp det här. Tills dess så är jag här för att uppmuntra, stödja, svära åt och applådera er andra.

Frågor på det?
    Ja! *räcker upp handen*

Ja, det är ditt problem och du får självklart göra som du vill... men jag tycker ändå det är lite tråkigt. Eftersom det som tjej kan vara kul och intressant att se hur ni killar tänker, känner och tycker osv i dejtingsituationer. Så man kanske kan lära sig nåt i hur ni fungerar.

Men det här var bara en allmän fråga till alla killar som läser den här tråden och inte ett påhopp på dig.
    Smecker skrev 2012-03-07 20:18:24 följande:
    Eller vill inte ta upp eventuellt dejtande på ett offentligt forum, utan föredrar att ta det privat. Eller är privata av sig och anser inte att ens egna dejtande är ett allmänt samtalsämne. Eller.. ja det finns säkert fler alternativ.
    Så du tycker egentligen att vi är helt korkade som ängar oss i tråden att berätta om våra dejter och inte håller det privat?

• Night sky
    Smecker skrev 2012-03-07 21:20:16 följande:
    Jag tycker jag ofta delar med mig av hur jag tänker, känner och tycker i dejtingsituationer..?

Skojar du? Det har jag väl aldrig någonsin påstått? Jag säger bara att det kan finnas många alternativ till varför en person väljer att inte berätta om sitt dejtande. Det innebär väl inte per automatik att man anser att alla andra gör fel?
    Men varför kan du inte berätta om akutella dejtingsituationer?

När jag läste så uppfattade jag det som att det skulle kunna vara negativt att prata om sina dejtar på ett offentligt forum. Så det är därför jag frågar, jag påstår inte. 
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!