Smecker skrev 2012-03-07 20:12:32 följande:
Tack vännen, du anar inte hur dina ord värmer
Jag är fullständigt övertygad om att ni inte berättar om alla era dejter. Och vad gäller vad jag gör och inte gör.. och vad jag berättar och inte berättar.. så är det mitt problem. Den dagen jag får problem i det dejtande jag kanske eventuellt möjligtvis ägnar mig åt, eller behöver stöttning eller råd, så lovar jag att överväga att ta upp det här. Tills dess så är jag här för att uppmuntra, stödja, svära åt och applådera er andra.
Frågor på det?
Ja! *räcker upp handen*
Ja, det är ditt problem och du får självklart göra som du vill... men jag tycker ändå det är lite tråkigt. Eftersom det som tjej kan vara kul och intressant att se hur ni killar tänker, känner och tycker osv i dejtingsituationer. Så man kanske kan lära sig nåt i hur ni fungerar.
Men det här var bara en allmän fråga till alla killar som läser den här tråden och inte ett påhopp på dig.
Smecker skrev 2012-03-07 20:18:24 följande:
Eller vill inte ta upp eventuellt dejtande på ett offentligt forum, utan föredrar att ta det privat. Eller är privata av sig och anser inte att ens egna dejtande är ett allmänt samtalsämne. Eller.. ja det finns säkert fler alternativ.
Så du tycker egentligen att vi är helt korkade som ängar oss i tråden att berätta om våra dejter och inte håller det privat?