Inlägg från: Night sky |Visa alla inlägg
  • Night sky

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Legacy skrev 2012-03-08 21:27:18 följande:
    Det ser ut som jag ska till Stockholm det närmaste, någon som vill hitta på något en kväll då kanske alla ni 08or, någon borde ju ha tid för en förtappad själ
    Det är bara att hojta till om/när du är i Sthlm... hittar gärna på nåt.

Satan vad trött jag var i kväll då... somnade på soffan. Dags för sängen.. och sovmorgon i morgon bitti 
  • Night sky
    NatalieH skrev 2012-03-08 22:23:37 följande:
    Skönt med sovmorgon
    Vi kanske kan ses alla tre  
    Ja, det tycker jag verkligen på båda punkterna
  • Night sky
    Heidi1 skrev 2012-03-09 08:46:30 följande:
    Jag mår bättre idag Solig
    Vad skönt att höra och godmorgon! Solig

Det är fredag och jag ska jobba kväll.... jippi eller not!
  • Night sky
    Smecker skrev 2012-03-09 08:51:06 följande:
    Vi kan byta? Jag jobbar, du tar hand om huliganerna?
    Tack för erbjudandet... men jag tror jag väljer att jobba iallafall. Jobba fredagskvällar kan vara ganska så trevligt ändå!
    Heidi1 skrev 2012-03-09 08:50:35 följande:
    Hoppas att jag mår ännu bättre på söndag kväll, för då har jag barnvakt
    Några roliga planer för söndagskväll då?

• Night sky
    Smecker skrev 2012-03-09 09:13:15 följande:
    Fegis!!
    Haha! Jo, kanske det

Jag tror det börjar bli dags att hitta nån att skaffa barn med. Ju mer tiden går ju bekvämare verkar man ju bli och tanken på barn blir ju bara jobbigare och jobbigare. Tänk att inte få leva sitt eget liv helt som man vill längre och ha ansvar för nån annan!?
  • Night sky
    Heidi1 skrev 2012-03-09 09:11:48 följande:
    Det har jag Hoppas att det blir roligt iaf.
    JA! Jag hoppas det för din skull!
  • Night sky

Hörrneni!
    Alla säger hela tiden att det inte finns några regler eller bestämmelser osv i hur man ska vara i början när man dejtar nån... MEN jag vill HA dessa regler... tänk vad mycket enklare det skulle vara!? Drömmer 
    Give me! 

• Night sky
    Heidi1 skrev 2012-03-09 09:29:54 följande:
    Finns en enkel regel. Var dig själv.
    Men det har ju inte funkat hittills

Nä, men jo... det ska man ju vara. Det var liksom inte riktigt det jag syftade på. Tänker mest på så man vet när man tex skrämmer motparten... visste man vad man skulle göra eller inte göra så behöver man ju inte vara rädd för att skrämmas!

Men jag vet.. skräms man så är inte den andra den rätte för en... men det är kul att höra vad andra tycker!  
  • Night sky
    Smecker skrev 2012-03-09 09:32:12 följande:
    Visst är det enklare att slippa vara sig själv och följa någon annans regler? Hoppas du inte träffar någon som jag bara, för jag bryter regelmässigt mot precis alla regler som kanske eventuellt möjligtvis kan finnas. Och tjejer som spelar spel, dvs följer regler istället för att vara sig själva, går väldigt mycket fetbort.
    Jo, jag är mig själv... men problemet verkar ju vara att det just är det som är fel
    Så jag har börjat fundera på att börja spela spel bara för att passa in i nån mall som uppenbarligen killar söker efter hos en tjej?! 
  • Night sky
    Legacy skrev 2012-03-09 09:40:20 följande:
    Skit i de skitkillarna, leta vidare det finns någon där ute som tar dig för den du är och har vett att uppskatta det
    Men jag verkar ju bara träffa såna
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!