Inlägg från: lemonina |Visa alla inlägg
  • lemonina

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Vad härligt det ska bli med helg:) Snickaren håller på att renovera för fullt hemma hos mig så jag har en snäll kompis som låter mig bo hos henne i en veckas tid. Så ikväll ska jag bjuda min nyblivna sambo på middag som tack:) Ha det gött!

• lemonina
    Anonym (cocacola) skrev 2012-03-30 14:16:41 följande:
    Heidi: Sockerött mejl det där Glad Var ju synd att han var så ung då.. Flört

Var han snygg då, snickaren? Oskyldig och ha det så kul hos kompisen!

Håller nog med dig där Oskyldig

Sådär, nu har jag läst ikapp!

Ska på dejt om några dagar är det tänkt - om jag inte just skrämt bort killen vill säga... Överanalyserar utebliviet mejlsvar som vanligt ha, ha.. men han verkar inte så lättskrämd. Skrattande Däremot tycker jag att det känns lite läskigt med en dejt Förvånad

Jo han såg väl helt ok ut men han var nog för ung:) Men tyvärr går allt det bort nu för just nu är jag bara ledsen.
    Var hemma en sväng i lägenheten för att hämta lite grejer och vad som väntade mig var ett damm moln. Ok jag förstår att det kan bli lite damm. Men han hade inte täckt för min walk-in closet med plast som han lovat och i köket kunde man dra med fingret på diskbänken och hela fingret fullt med smuts. Känner mig helt uppgiven. Det kommer ta mig väckor att diska,tvätta och städa allt.
  • lemonina
    Smecker skrev 2012-03-30 18:45:35 följande:
    "veckor"

Bortsett från det, stoppa allt i en kartong och skicka hem till honom. Någon skall ju tvätta det..

Ja eller hur?!
  • lemonina
    Smecker skrev 2012-03-30 18:45:35 följande:
    "veckor"

Bortsett från det, stoppa allt i en kartong och skicka hem till honom. Någon skall ju tvätta det..

Ja haha veckor såklart och INTE väckorSkäms
  • lemonina
    Anonym (cocacola) skrev 2012-03-31 00:43:33 följande:

Hur ung tänkte jag fråga? Vet ju inte hur gammal du är men en något yngre kille kan jag i nödfall tänka mig Oskyldig men sen läste jag resten, låter inte alls kul. Skrikandes

Ja kanske fem år yngre..svårt att säga han var så biffig. Jag är 32 år:) Nej jag vill gärna ha en kille som kan dra slutsatser själv. Att när man spacklar så blir det sammigt och då bör man täcka för andra utrymmen.
  • lemonina
    Anonym (cocacola) skrev 2012-04-01 03:48:54 följande:
    Kikar in tjejer hos er andra också? (ni som själva är tjejer alltså) Tror det kikat in 3 hos mig denna vecka. Skrattande
    Snygga och verkar vettiga men jag vill ju ha en man! Drömmer

Japp jag fick ett erbjudande från en tjej denna vecka. Hon skrev att hon nog aldrig kunde bli kär i en tjej men att hon gillade den "busiga" sidan.Flört lite galet men jag tog det som en komplimang. Bortsett från det tror jag inte att någon tjej varit inne på sidan.
  • lemonina
    Smecker skrev 2012-04-01 14:45:41 följande:

Transa eller man som bejakar sin feminina sida. "Busig" är ett typiskt mupp-uttryck som vissa män använder sig av för att verka harmlösa.
    haha ok. Men tyckte bilden ändå likande en tjej väldigt mycket. Ja det klart han kan  ha lånat en bild på en tjej och satt dit som profilbild.
  • lemonina

Hallooo!! vad det händer mycket här i tråden och jag som knappt vet vilka några är eller vart jag ska flika in:) Någon som har hittat den stora kärleken än? :D Hur går nätdejtandet? Vilken fegis jag är då. Spanar in på HP men vågar inte ta första kontakten:( Utan går in på deras sida i hopp om att de ska kontakta mig istället om jag stirrar tillräckligt länge på deras profil hihi.

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!