• Anonym (Hopplös:))

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Detta är tråden för oss som är ute i nätdejtingdjungeln och vill ventilera tankar och känslor med varandra.
    Här kan vi ställa frågor, lyfta upp funderingar, skratta, bli förbannad och kanske gråta en skvätt i nödfall

Kanske en presentation? Hade varit kul att veta vilka ni andra är

Jag: 30 år, inga barn. Bor i Malmö, varit singel i ca 1 år

Kom igen! Gör mig sällskap!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-31 00:05
    Lite hjälp på traven

EK = E-kontakt
    HP = Happypancake
    SD = Spraydate (iaf för mig)
    MP = Mötesplatsen
    SMW= ShakeMyWorld

Har säkert glömt nån men då får ni hojta till

• Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
  • Smecker
    Anonym (jobbigt) skrev 2011-11-14 22:21:37 följande:
    oj, blev han lite förorättad nu, det var inte alls meningen, "klappar dig lite på rumpan"
    Jaaaa.. en mercy-klapp på rumpan, som jag har längtat! Drömmer Tungan ute
  • Smecker
    Anonym (Mikaela) skrev 2011-11-14 22:50:42 följande:

Hur blir man inte ytlig på dessa sidor,
    får hur många mail som helst vareviga dag.

Men jag hittar typ 1 på hundra som jag skulle kunna tänka mig att dejta..

Känner mig så dissande.. :(

Tragiskt av mig är bara förnamnet.

Om du går på stan och det kommer fram 50 killar varje dag och försöker prata med dig, ställer sig in your face och pockar på din uppmärksamhet, så dröjer det bara så länge innan du till slut börjar sätta upp handflatan i ansiktet på dem innan de ens öppnat munnen. Det kallas självbevarelsedrift, inte dissande.

Om du däremot har en urvalsprofil av karaktären afrikan, 168-171cm lång, väger 64-69 kg med 11-13% kroppsfett, har en ingenjörsexamen i ventilationsteknik med 7 års arbetslivserfarenhet och en kuk på 21-23 cm som kan citera Shakespeares Henry V utantill (jag vet, jag vet, "kukar kan inte prata".. "den prata med miiig") plus att du är nedvärderande mot de som inte till 100% uppfyller kravmallen, DÅ börjar vi prata om dissande..
  • Anonym (Min tur snart?)
    floya skrev 2011-11-15 00:03:29 följande:
    Näe, nu har jag rannsakat mig själv och jag kör faktiskt ett udda mål på 10 dejter innan nyår. Det är 1,5 i veckan, vilket kan kännas extremt - men jag måste ju ändå äta, och bokar man in lunch/fika med några så borde själva dejtandet inte ta alltför mycket av min tid.

Är det någon annan galenpanna som är på? Tror detta kan vara ett märkligt men bra sätt att gå ifrån alla krav på extremt högljudda "klick" och jakten på perfekta partners. Förhoppningsvis blir man positivt överraskad förr eller senare. :)
    Jag skulle hänga på men har funderat och har bestämt mig för att fortsätta dejta de killar jag känner att "ok, han vill jag träffa och se vem han är" tänker nog inte boka nån dejt bara för att komma upp i 1,5 dejter i veckan. 
    Men jag följer gärna med spänning eran jakt Solig
    Lycka till!
    Smecker skrev 2011-11-15 08:51:40 följande:
    Om du går på stan och det kommer fram 50 killar varje dag och försöker prata med dig, ställer sig in your face och pockar på din uppmärksamhet, så dröjer det bara så länge innan du till slut börjar sätta upp handflatan i ansiktet på dem innan de ens öppnat munnen. Det kallas självbevarelsedrift, inte dissande.

Om du däremot har en urvalsprofil av karaktären afrikan, 168-171cm lång, väger 64-69 kg med 11-13% kroppsfett, har en ingenjörsexamen i ventilationsteknik med 7 års arbetslivserfarenhet och en kuk på 21-23 cm som kan citera Shakespeares Henry V utantill (jag vet, jag vet, "kukar kan inte prata".. "den prata med miiig") plus att du är nedvärderande mot de som inte till 100% uppfyller kravmallen, DÅ börjar vi prata om dissande..
    Hahaha
  • Anonym (Mikaela)

Haha. Vad roliga ni är.

Det ligger faktiskt någon sanning i det.

Jag är ganska ny på detta.

Undrar. Den där pannkakan, är det något fel på den sidan idag?

Kommer inte in...

Anonym (Mikaela) skrev 2011-11-15 09:06:56 följande:
    Haha. Vad roliga ni är.

Kommer inte in...
    Japp där är nåt fel idag
  • Anonym (h)
    Anonym (Mikaela) skrev 2011-11-15 09:06:56 följande:
    Haha. Vad roliga ni är.

Kommer inte in...
    kommer inte heller in
  • etanol

Vill bara meddela att jag inte alls har problem att hitta dejter, problemet är att när jag väl blir intresserad av ngn så råkar den bo i fel ände av landet...

Murphy kan väl ändå ta och slänga sig i väggen nu va...*svär högt*

• Anonym (Färsking!)

haha morgonens skönaste mail Tungan ute

"Tja snygging kom hit och hånlga med mig! måste bara säga men du är så jävla sexig och söt! :D"

Jamne okej han fick poäng för att han var lite annorlunda iallafall Skrattande men jag vettesjutton om man kan avgöra sånt efter två bilder      

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!