• Anonym (Hopplös:))

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Detta är tråden för oss som är ute i nätdejtingdjungeln och vill ventilera tankar och känslor med varandra.
    Här kan vi ställa frågor, lyfta upp funderingar, skratta, bli förbannad och kanske gråta en skvätt i nödfall

Kanske en presentation? Hade varit kul att veta vilka ni andra är

Jag: 30 år, inga barn. Bor i Malmö, varit singel i ca 1 år

Kom igen! Gör mig sällskap!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-31 00:05
    Lite hjälp på traven

EK = E-kontakt
    HP = Happypancake
    SD = Spraydate (iaf för mig)
    MP = Mötesplatsen
    SMW= ShakeMyWorld

Har säkert glömt nån men då får ni hojta till

• Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
  • Anonym (h)
    Anonym (ny) skrev 2011-11-15 14:52:21 följande:
    I morgon smäller det!!
    Denna kille har gett mig mer intresse och "pirr" än någon av de andra. Vi har ändå bara pratat i 1.5 vecka på nätet och messat osv.
    Som han är på nätet så är han allt jag velat ha, han tilltalar mig både utseendemässigt och personlighetsmässigt och han har alla de där sakerna som mitt x inte hade men som jag saknade. Vi vill samma saker osv. Det känns skitbra. Är inte nervös än vilket jag brukar vara men vi får väl se i morgon när jag ska dit, men jag kommer INTE ställa in denna dejt för jag vill verkligen träffa honom
    lycka till
  • Anonym (ny)
    Philipsson skrev 2011-11-15 15:06:50 följande:
    Hur kommer det sig att vi män med barn är attraktiva på marknaden medan kvinnor med barn inte är det?

Själv ratar jag alla kvinnor med barn direkt på den dejtingsajt där jag är medlem. Vet inte varför men jag bara gör det.
    jag har inte haft problem att träffa killar trots att jag har två små barn på heltid...kanske bara är killar som inte ser efter personligheten på tjejen ist för om de har barn eller inte som beter sig på det där viset...
  • Anonym (h)
    Hur kommer det sig att vi män med barn är attraktiva på marknaden medan kvinnor med barn inte är det?

Själv ratar jag alla kvinnor med barn direkt på den dejtingsajt där jag är medlem. Vet inte varför men jag bara gör det.
    jag har inte heller haft problem och har två små barn på heltid, dock har jag bara dejtat i ca 1  och halv månad. är inne på min andra dejt kille. första hade inga barn och den andre har ett barn
  • Nicke

Ajaj, inte bra att rata killar med barn. Då går man ju bl.a. miste om mig. Det är illa.

• Anonym (ny)
    Niklas2k skrev 2011-11-15 15:14:44 följande:
    Ajaj, inte bra att rata killar med barn. Då går man ju bl.a. miste om mig. Det är illa.
    fast killar med barn hade ju tydligen inte svårt att hitta dejter så oroa dig inte
  • Nicke
    Anonym (ny) skrev 2011-11-15 15:16:07 följande:
    fast killar med barn hade ju tydligen inte svårt att hitta dejter så oroa dig inte
    Eh, inte vad jag har märkt i alla fall..
  • Anonym (Hopplös:))
    Anonym (h) skrev 2011-11-15 15:04:47 följande:
    klart att du ska gå på dejt heja heja dej lycka till
    Ja jag får väl samma lite mod
  • Anonym (Nyskild)

Vilka sajter rekommenderar ni om man är man 40+ och söker kvinnor i åldern 35-50?

• Anonym (Sa)

absurd du är då.. som ställer frågan så. När du själv är en av dom som ratar? VARFÖR ratar du kvinnor med barn? (du kan ju liksom vara med och svara på frågan)  Annars har jag din erfarenhet, att män med barn har lättare att hitta partners, än dito kvinnor. Antagligen för att så många kvinnor är mer "omvårdande" och fler män kanske inte har riktigt samma "uppoffrande" mentalitet.. vad vet jag..
  • Anonym (Sa)
    Niklas2k skrev 2011-11-15 15:29:14 följande:
    Eh, inte vad jag har märkt i alla fall..
    brudarna som ratar dig är bara puckade. Eller så kanske det är antalet barn.. det där med tre.. kanske är magiska talet. För jag har tre med.. och blir ju mkt ratad direkt pga av det. (fast inte av alla, det ska jag inte säga)
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!