• Anonym (Hopplös:))

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Detta är tråden för oss som är ute i nätdejtingdjungeln och vill ventilera tankar och känslor med varandra.
    Här kan vi ställa frågor, lyfta upp funderingar, skratta, bli förbannad och kanske gråta en skvätt i nödfall

Kanske en presentation? Hade varit kul att veta vilka ni andra är

Jag: 30 år, inga barn. Bor i Malmö, varit singel i ca 1 år

Kom igen! Gör mig sällskap!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-31 00:05
    Lite hjälp på traven

EK = E-kontakt
    HP = Happypancake
    SD = Spraydate (iaf för mig)
    MP = Mötesplatsen
    SMW= ShakeMyWorld

Har säkert glömt nån men då får ni hojta till

• Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
  • Anonym (Färsking!)
    Niklas2k skrev 2011-11-15 15:42:08 följande:
    hehe.. de goda stunderna är fler än de mindre roliga hur som helst. :)

Det är fullt ös på alla 3 här just nu. Halvdäckade i soffan och sen lite alvedon och snart är alla tre uppe och röjer tills verkan av alvedonet klingar av... hehe

Aj då, fler sjuka det var inte så kul ju!

Jag sitte roch stressjobbar för att hinna till premiärbion för Breaking Dawn med lillasyster. Hon kommer tidigt dessutom så puh...   
  • Anonym (Hopplös:))
    Anonym (Fågelskrämman) skrev 2011-11-15 16:17:04 följande:
    Nu skriver jag igen och behöver lite råd :). Pratade med en kille rätt länge på en dejting sida, träffades förra helgen och hade riktigt trevligt. Det slutade med att han sov över och han var jätte gullig på morgonen. Sen hördes vi knappt efter det, jag skickade typ två sms och han svarade jätte kort på båda. Men nu helt plötsligt när set varit tyst i 6 dagar får jag ett långt sms, där han berättar att han bl.a. Läst ut en bok jag tipsade om och sen ställde han massa andra frågor. Nu hade jag ju helt kopplat bort honom då det varit tyst så länge och någonstans undrar jag om han kanske bara vill hålla kontakten för att få sex i framtiden. En annan säger att han kanske haft fullt upp i sitt liv och därför inte hört av sig. Är det normalt att inte höras på så länge om man är intresserad?
    Jag tycker 6 dagar är alldeles för lång tid att inte höras. Jag skulle själv aldrig vara tyst så länge om jag var intresserad. Men alla är vi olika och det kanske helt enkelt är så att han inte riktigt tänkt på att höra av sig även om han tycker att du är intressant.
    Men för mig hade det inte funkat oavsett för en så frånvarande man hade inte intresserat mig
  • Nicke
    Anonym (Färsking!) skrev 2011-11-15 16:33:52 följande:
    Aj då, fler sjuka det var inte så kul ju!

Jag sitte roch stressjobbar för att hinna till premiärbion för Breaking Dawn med lillasyster. Hon kommer tidigt dessutom så puh...   
    Nä, men det går väl över snart. :)

Jag har ju tråkigt!
  • Anonym (Fågelskrämman)

Ta: nej men så känner jag med egentligen. Ok att man inte hör av sig 20 gånger om dagen men oftare än var 6:e dag, han är dessutom riktigt seg på att svara när han väl skriver, det tar typ 6-20 h mellan smsen.

• Anonym (Sa)
    Smecker skrev 2011-11-15 16:19:40 följande:
    Seriös? Finns det sådana? Oj.. hehe. Nej, den där var nog inte särskilt seriös, nej. Fast hon var det. Eller trodde att hon var det. Ja fy fan.. vågade knappt säga till henne att jag inte var intresserad, hade scenen i Exorcisten i färskt minne, snurrande huvuden och allt.
    *skrattar* Ja.. kan tänka mig att det inte var särskilt lockande.. hehe..   (om man nu inte är inne på "sånt" dvs.. hon var iaf ärlig då..)
  • Anonym (h)
    Anonym (Fågelskrämman) skrev 2011-11-15 17:14:51 följande:
    Ta: nej men så känner jag med egentligen. Ok att man inte hör av sig 20 gånger om dagen men oftare än var 6:e dag, han är dessutom riktigt seg på att svara när han väl skriver, det tar typ 6-20 h mellan smsen.
    låter jobbigt
  • Anonym (Sa)
    Niklas2k skrev 2011-11-15 15:42:08 följande:
    hehe.. de goda stunderna är fler än de mindre roliga hur som helst. :)

Det är fullt ös på alla 3 här just nu. Halvdäckade i soffan och sen lite alvedon och snart är alla tre uppe och röjer tills verkan av alvedonet klingar av... hehe
    skippa alvedonen?   Fast då kanske det blir mer katastrof ändå.. (jag brukar försöka ge det bara vid skyhög feber, annars sitter lillbruden inte stilla en sekund..)
  • Anonym (Sa)
    Anonym (Fågelskrämman) skrev 2011-11-15 17:14:51 följande:
    äh... han låter inte särskilt angelägen.. OM han nu är det, och inte förmår mer än så där, tänk vad kul det ska bli i längden då.. finns väl andra killar, som förmår eller vill mer. Jag skulle släppa, rakt av. Har tänkt sålla friskare så faktiskt framöver, för OM det är meningen,s å borde det inte börja krångligt, känns det som..
  • Nicke
    Anonym (Sa) skrev 2011-11-15 17:32:48 följande:
    skippa alvedonen?   Fast då kanske det blir mer katastrof ändå.. (jag brukar försöka ge det bara vid skyhög feber, annars sitter lillbruden inte stilla en sekund..)
    Febern är mellan 39 och 40 så det känns aktuellt med alvedon. De mår ju inte så bra när det kommer upp en bit.
    Men det är fullt ös fortfarande.. snart går febern upp igen och då blir det lugnt ett tag.
  • Anonym (Sa)
    Niklas2k skrev 2011-11-15 17:35:28 följande:
    Febern är mellan 39 och 40 så det känns aktuellt med alvedon. De mår ju inte så bra när det kommer upp en bit.
    Men det är fullt ös fortfarande.. snart går febern upp igen och då blir det lugnt ett tag.
    drygt... Hoppas det blir en lugn natt. Är sådana där dagar som får ett uppskatta dom andra när alla är friska och glada istället.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!