• Anonym (Hopplös:))

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Detta är tråden för oss som är ute i nätdejtingdjungeln och vill ventilera tankar och känslor med varandra.
    Här kan vi ställa frågor, lyfta upp funderingar, skratta, bli förbannad och kanske gråta en skvätt i nödfall

Kanske en presentation? Hade varit kul att veta vilka ni andra är

Jag: 30 år, inga barn. Bor i Malmö, varit singel i ca 1 år

Kom igen! Gör mig sällskap!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-31 00:05
    Lite hjälp på traven

EK = E-kontakt
    HP = Happypancake
    SD = Spraydate (iaf för mig)
    MP = Mötesplatsen
    SMW= ShakeMyWorld

Har säkert glömt nån men då får ni hojta till

• Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
  • Nicke
    Anonym (Sa) skrev 2011-11-15 15:32:21 följande:
    brudarna som ratar dig är bara puckade. Eller så kanske det är antalet barn.. det där med tre.. kanske är magiska talet. För jag har tre med.. och blir ju mkt ratad direkt pga av det. (fast inte av alla, det ska jag inte säga)
    mmm kanske. För mig så spelar det absolut ingen roll hur många barn hon har. 0 eller 5 spelar ingen roll.
  • Anonym (Sa)
    Niklas2k skrev 2011-11-15 15:33:24 följande:
    mmm kanske. För mig så spelar det absolut ingen roll hur många barn hon har. 0 eller 5 spelar ingen roll.
    nä.. precis. Två, tre, fyra eller fem.. det gör inte så himla stor skillnad ändå. Har jag upplevt iaf. hade en kille en gång med två barn, och jag med mina twins, och det var inte jobbigare att ha alla fyra än bara två.
  • Nicke

Jag har två av tre sjuka idag så alla har varit hemma. Det känns som 10 barn då i alla fall.

• Anonym (Sa)
    Niklas2k skrev 2011-11-15 15:37:23 följande:
    Jag har två av tre sjuka idag så alla har varit hemma. Det känns som 10 barn då i alla fall.
    ja, är väl DOM stunderna det känns.. som dubbla effekten ung. Fast när det är skratt och lycka på g, så blir det ju dubbelt av det med!   (inte mest den friska som driver alla andra till vansinne då? )
  • Nicke
    Anonym (Sa) skrev 2011-11-15 15:39:55 följande:
    ja, är väl DOM stunderna det känns.. som dubbla effekten ung. Fast när det är skratt och lycka på g, så blir det ju dubbelt av det med!   (inte mest den friska som driver alla andra till vansinne då? )
    hehe.. de goda stunderna är fler än de mindre roliga hur som helst. :)

Det är fullt ös på alla 3 här just nu. Halvdäckade i soffan och sen lite alvedon och snart är alla tre uppe och röjer tills verkan av alvedonet klingar av... hehe
  • Anonym (Min tur snart?)

Japp dejten är bokad! 

Och varje gång så finns hoppet där.... men vi får väl se...

Ojojoj.. nu har jag till och med lite bråttom... uppdatering kommer senare Drömmer 

Till er som funderar på om ni ska gå på dejt eller inte. Klart ni ska!!!! Glad 

• Anonym (Hopplös:))
    Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-11-15 16:04:13 följande:
    Japp dejten är bokad! 

Och varje gång så finns hoppet där.... men vi får väl se...

Ojojoj.. nu har jag till och med lite bråttom... uppdatering kommer senare Drömmer 

Till er som funderar på om ni ska gå på dejt eller inte. Klart ni ska!!!! Glad 
    Lycka till!
  • Anonym (Fågelskrämman)

Nu skriver jag igen och behöver lite råd :). Pratade med en kille rätt länge på en dejting sida, träffades förra helgen och hade riktigt trevligt. Det slutade med att han sov över och han var jätte gullig på morgonen. Sen hördes vi knappt efter det, jag skickade typ två sms och han svarade jätte kort på båda. Men nu helt plötsligt när set varit tyst i 6 dagar får jag ett långt sms, där han berättar att han bl.a. Läst ut en bok jag tipsade om och sen ställde han massa andra frågor. Nu hade jag ju helt kopplat bort honom då det varit tyst så länge och någonstans undrar jag om han kanske bara vill hålla kontakten för att få sex i framtiden. En annan säger att han kanske haft fullt upp i sitt liv och därför inte hört av sig. Är det normalt att inte höras på så länge om man är intresserad?

• Smecker
    Anonym (Sa) skrev 2011-11-15 15:04:03 följande:
    är du säker på att du befinner dig på en seriös dejtingsajt? Det är inte BC eller nått? Men hur menar du med en i mängden? Att du ska konkurrera med 42 fejksaker?? (dom kan ju ALDRIG konkurrera med "the real thing" liksom..)
    Seriös? Finns det sådana? Oj.. hehe. Nej, den där var nog inte särskilt seriös, nej. Fast hon var det. Eller trodde att hon var det. Ja fy fan.. vågade knappt säga till henne att jag inte var intresserad, hade scenen i Exorcisten i färskt minne, snurrande huvuden och allt.
  • Nicke

Han kanske inte vill verka för på eller stressa fram något.. typ..

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!