• Anonym (Hopplös:))

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Detta är tråden för oss som är ute i nätdejtingdjungeln och vill ventilera tankar och känslor med varandra.
    Här kan vi ställa frågor, lyfta upp funderingar, skratta, bli förbannad och kanske gråta en skvätt i nödfall

Kanske en presentation? Hade varit kul att veta vilka ni andra är

Jag: 30 år, inga barn. Bor i Malmö, varit singel i ca 1 år

Kom igen! Gör mig sällskap!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-31 00:05
    Lite hjälp på traven

EK = E-kontakt
    HP = Happypancake
    SD = Spraydate (iaf för mig)
    MP = Mötesplatsen
    SMW= ShakeMyWorld

Har säkert glömt nån men då får ni hojta till

• Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
  • Anonym (jobbigt)
    Anonym (Färsking!) skrev 2011-11-15 09:22:42 följande:
    haha morgonens skönaste mail Tungan ute

"Tja snygging kom hit och hånlga med mig! måste bara säga men du är så jävla sexig och söt! :D"

Jamne okej han fick poäng för att han var lite annorlunda iallafall Skrattande men jag vettesjutton om man kan avgöra sånt efter två bilder       
    ta åt dig o sträck på ryggen!;)
  • Nicke
    etanol skrev 2011-11-15 09:14:20 följande:
    Vill bara meddela att jag inte alls har problem att hitta dejter, problemet är att när jag väl blir intresserad av ngn så råkar den bo i fel ände av landet...

Murphy kan väl ändå ta och slänga sig i väggen nu va...*svär högt*
    Jag brukar ha samma problem. Det blir ett större problem när jag inte är så värst flyttbar.
  • Smecker
    etanol skrev 2011-11-15 09:14:20 följande:
    Vill bara meddela att jag inte alls har problem att hitta dejter, problemet är att när jag väl blir intresserad av ngn så råkar den bo i fel ände av landet...

Murphy kan väl ändå ta och slänga sig i väggen nu va...*svär högt*
    Det är DU som råkar bo i fel ände av landet ju

Mitt största problem är att väldigt många som jag stöter på är new age-häx-wicca-whatever med 14 katter och en samling med 42 dildosar. Och jag som är pälsdjursallergiker..
  • Anonym (Min tur snart?)

Ska på dejt i eftermiddag/kväll verkar det som Glad
    Nästan så spontant det kan bli... skickade meddelanden en kväll på Hp, chattat på msn en kväll... igår kväll. Och alltså i eftermiddag blir det en dejt. 
    Jag har bara sett två ansiktsbilder på honom, varav en var med solglasögon... 

• Anonym (jobbigt)

Hm, en gammal fling messade mig o träffas o ta en drink på stan. Ska jag eller ska jag inte...

Anonym (jobbigt) skrev 2011-11-15 11:19:35 följande:
    Hm, en gammal fling messade mig o träffas o ta en drink på stan. Ska jag eller ska jag inte...
    Är du lite nyfiken på att träffa honom igen så gör det! Livet är för kort för att inte vara nyfiken!
    Men du ska samtidigt inte göra nåt du inte känner för... vill du så gör det!  
  • Anonym (Färsking!)

Nu ska jag skryta lite Tungan ute jag ska åka och titta ut en ny!!! tjänstebil eller det är min första tjänstebil någonsin men aaaah jag ska få välja värsta fina bilen!! är så glad!

Anonym (Färsking!) skrev 2011-11-15 11:33:04 följande:
    Nu ska jag skryta lite Tungan ute jag ska åka och titta ut en ny!!! tjänstebil eller det är min första tjänstebil någonsin men aaaah jag ska få välja värsta fina bilen!! är så glad!
    Åhhhh härligt! Se till att lyxa till allt du kan! Skrattande
  • Anonym (jobbigt)
    Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-11-15 11:30:25 följande:
    Är du lite nyfiken på att träffa honom igen så gör det! Livet är för kort för att inte vara nyfiken!
    Men du ska samtidigt inte göra nåt du inte känner för... vill du så gör det!  
    han e rolig o trevlig o vi har kul ihop, men det skulle aldrig kunna bli ett förhållande av det hela. Men vi har grymt bra sex...
  • Anonym (Sa)
    Smecker skrev 2011-11-15 10:15:18 följande:
    Det är DU som råkar bo i fel ände av landet ju

Mitt största problem är att väldigt många som jag stöter på är new age-häx-wicca-whatever med 14 katter och en samling med 42 dildosar. Och jag som är pälsdjursallergiker..
       ...herregud! 42 stycken???? Och det ihop med ovanstående attribut?? (trodde dom snarare var av sorten anti-porrskitsgrejer-ala-naturelle-bara-örter-hemma-gjorda-saker... fast dom kanske är hemmagjorda eller??)  Hahahaha!!
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!